نسخه چاپی

نمایندگان با نفوذ فائزه هاشمی در وزارت ورزش مخالفت كردند

عکس خبري -نمايندگان با نفوذ فائزه هاشمي در وزارت ورزش مخالفت کردند

یكی از دلایل عدم رای اعتماد مجلس به مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی این وزارتخانه هم جلسه فائزه هاشمی با وی بوده است.

به گزارش نما، روزنامه کیهان نوشت:

انتشار جلسه فائزه هاشمی با صالحی‌امیری سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان واکنش منفی نمایندگان را در پی داشت بطوریکه برخی از نمایندگان معتقدند که با رای اعتماد به وی باعث نفوذ فائزه هاشمی در این وزارتخانه می‌شود.
به گزارش «ندای انقلاب»، سیدرضا صالحی‌امیری پس از رأی عدم اعتماد مجلس به سلطانی‌فر بعنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرده است. در همین راستا فائزه هاشمی دختر هاشمی رفسنجانی که اظهاراتش در عرصه ورزش همواره با تنش در جامعه همراه بوده، هفته گذشته در دفتر صالحی‌امیری در طبقه سوم ساختمان این وزارتخانه‌ در خیابان سئول حاضر شده و با وی جلسه برگزار کرد.

چند تن از مدیران سابق سازمان تربیت‌بدنی نیز فائزه را در این جلسه همراهی می‌کردند.

ندای انقلاب می‌افزاید در این جلسه درخصوص مباحث ورزش بانوان و نحوه رای اعتماد مجلس به صالحی‌امیری برای تصدی این وزارتخانه مباحثی مطرح شد.انتشار این خبر در بین نمایندگان واکنش منفی را در پی داشت بطوریکه یکی از نمایندگان به «ندای انقلاب» گفت: نمایندگان به نفوذ فائزه هاشمی در این وزارتخانه حساس هستند و بعد از انتشار خبر جلسه وی با صالحی‌امیری، واکنش منفی نشان داده و معتقدند که اگر روحانی صالحی‌امیری را برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کند نباید به وی رای اعتماد داد.

وی افزود: البته یکی از دلایل عدم رای اعتماد مجلس به مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی این وزارتخانه هم جلسه فائزه هاشمی با وی بوده است.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...