نسخه چاپی

تعمیرات صحن علنی مجلس از فردا آغاز می‌شود/ خطر فروریختن شیشه‌های بالایی صحن

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار شده تیم كارشناسی تا روز دوشنبه هفته آینده بررسی‌هایی در زمینه تعمیرات صحن علنی داشته باشند، اما تعمیرات جزئی از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش نما، سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات تعمیرات داخلی صحن علنی مجلس، گفت: تعمیرات صحن علنی مجلس از فردا آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تیمی که قرار است بازدیدی از شیشه‌های داخلی صحن داشته باشد، فردا کار خود را آغاز می‌کند که قرار شده تیم کارشناسی تا روز دوشنبه هفته آینده بررسی‌هایی در زمینه تعمیرات صحن علنی داشته باشد و زمان لازم برای تعمیرات داخلی را به هیئت رئیسه اعلام کند، اما تعمیرات جزئی از فردا آغاز می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه اظهارداشت: اگر این تعمیرات در تعطیلات تابستانی نمایندگان به پایان برسد، جلسات علنی طبق روال گذشته انجام می‌شود، در غیر اینصورت جلسات صحن علنی، پس از تعطیلات تابستانی نمایندگان به مجلس قدیم منتقل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در همین زمینه تصریح کرد: اگر تعمیرات صحن علنی پارلمان در زمان تعطیلات تابستانی نمایندگان پایان نیابد، بنابراین برگزاری جلسات صحن در مجلس قدیم در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصویب نهایی، در صحن علنی مطرح خواهد شد.

حسینی تأکید کرد: البته در حال حاضر شیشه‌های بالایی صحن مجلس تقریبا در حال فرو ریختن است که این تعمیرات هر چه سریعتر باید انجام شود. توافقات نهایی نیز با پیمانکار انجام شده و پس از بررسی‌های لازم، تعمیرات صحن علنی آغاز خواهد شد.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...