نسخه چاپی

امير اسماعيلي:

آسمان ایران برای اقدام خصمانه ناامن خواهد بود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: آسمان جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی برای كشورهای دوست فضایی ایمن و برای هرگونه اقدام خصمانه، فضایی نا امن خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، شامگاه امروز(چهارشنبه) در مراسم پنجمین سالروز تشکیل پدافند هوایی کشور اظهار داشت: این روز بزرگ را خدمت همه عزیزان و منادیان صلح در جهان تبریک عرض می‌کنم و خداوند متعال را شاکرم که برای دومین سال فرصت برگزاری این مراسم باشکوه را به ما عطا فرمود.


وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (صلوات‌الله علیها) ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد در پنجمین سال تشکیل، بر اساس مأموریت محوله در صیانت حریم هوایی کشور با اقتدار کامل اعلام کند که آسمان جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی برای کشورهای دوست فضایی ایمن و برای هرگونه اقدام خصمانه، فضایی نا امن خواهد بود.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(صلوات‌الله‌علیها) ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی و اصول حاکم بر نظام دفاعی کشور و حاکمیت فرماندهی هوشمندانه مقام معظم رهبری در رأس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و توانمندی رو به رشد خود در جهت ایجاد بازدارندگی در مقابل تهدیدات استکبار جهانی، حفظ منافع ملی، گسترش صلح، دوستی و آرامش و امنیت برای تمام کشورهای آزادیخواه، مستقل و دوست بهره می‌گیرد.


امیر اسماعیلی با بیان اینکه ملت ایران برای پیروزی انقلاب، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها، استقلال و آزادی بهای سنگینی را پرداخت کرده‌، گفت: ملت ایران به همین جهت برای عزت و سربلندی خود ارزش زیادی قائل است و بر اساس اصول حاکم بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و حفظ استقلال کشور در همه زمینه‌ها و جلوگیری از رخنه دشمن جزو اصول تغییرناپذیر انقلاب اسلامی خواهد بود.


وی اصول انقلاب اسلامی را بر پایه ارزش‌های الهی، اخلاقی و انسانی عنوان و تصریح کرد: تربیت انسان‌ها بر اساس موازین انسانیت بنا شده که هرگونه سلطه‌گری و سلطه‌پذیری در هر شکل و ابعادی را نفی می‌کند.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء معتقد است که هر تفکری بر پایه ایمان و وحدت کلمه شکل بگیرد به راحتی در فرهنگ بیگانه هضم نمی‌شود و زمینه‌ساز پیشرفت، تعالی و رفع مشکلات جامعه بشری خواهد بود.

۱۳۹۲/۶/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...