نسخه چاپی

لایحه اصلاح قانون بودجه92 بعد از تعطیلات مجلس بررسی می‌شود

معاون امور تقنینی معاون امور مجلس رئیس جمهور از بررسی مجدد لایحه اصلاح قانون بودجه 92 بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس خبر داد.

به گزارش نما، سيد ابراهيم ابراهيمي معاون امور تقنيني معاون امور مجلس رئيس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از تلاش براي بررسي مجدد لايحه اصلاح قانون بودجه 92 خبر داد.

وي افزود: لايحه اصلاح قانون بودجه 92 به صورت يك فوريتي در مجلس مطرح و راي نياورد بنابراين به صورت عادي در دستور كار نمايندگان قرار گرفته است.

ابراهيمي خاطر نشان كرد: دولت بنا دارد بعد از تعطيلات دو هفته‌اي نمايندگان اين لايحه را با جمع‌آوري امضا خارج از دستور بررسي كند.

معاونت پارلماني رياست جمهوري تاكيد كرد: در صورت همكاري نمايندگان اصلاح قانون بودجه 92 صورت خواهد گرفت.

اين در حالي است نمايندگان در جلسه علني روز سه‌شنبه، 12 شهريورماه با يك فوريت لايحه اصلاح قانون بودجه سال 1392 كل كشور مخالفت كردند.

دولت در ابتدا این لایحه را به صورت دو فوریتی به مجلس ارائه کرد که پس از سخنان نمایندگان موافق و مخالف دو فوریت این لایحه، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اعلام کرد که دولت با یک فوریت این لایحه موافق است و از هیئت رئیسه خواست تا یک فوریت آن را به رای بگذارد.

وکلای ملت با 100 رای موافق، 70 رای مخالف و 17 رای ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در صحن علنی با یک فوریت لایحه اصلاح قانون بودجه 92 مخالفت کردند.

حجت‌الاسلام سيد محمد حسن ابوترابي‌فرد كه در غياب لاريجاني رياست اين جلسه را برعهده داشت، گفت: لايحه مذكور به صورت عادي به كميسيون برنامه و بودجه ارجاع مي‌شود.

۱۳۹۲/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...