نسخه چاپی

حداد عادل: سرپرستان وزارتخانه‌ها بهتر است عزل و نصب نداشته باشند

رئیس فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت سرپرستان وزارتخانه‌ها بهتر است عزل و نصب نداشته باشند، چرا كه وزیر بعدی ممكن است نظر آنها را نپسندد.

به گزارش نما، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم نکوداشت عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان در خصوص ویژگی‌های شهردار تهران اظهار داشت: شهردار آینده تهران باید فردی باشد که ارزشی‌بودن و مدیر بودن او تجربه شده باشد.

وی افزود: شهردار بودن در کلانشهر مهمی مانند تهران مسئولیت مهمی است و باید شخصیتی در راس شهرداری قرار بگیرد که اعتقاد او به اصول و ارزشهای انقلاب و توانایی او به اثبات رسیده باشد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سوالی درباره اقدام اخیر جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در عزل و نصب معاونان و روسای دانشگاه‌ها اظهار داشت: بنده به طور کلی معتقدم که سرپرستان وزارتخانه‌ها بهتر است صبر کنند تا تکلیف‌شان روشن شود و بعد عزل و نصب‌ها را انجام دهند، چرا که اگر فرد دیگر به جای آنها به عنوان وزیر انتخاب شود، ممکن است که با انتخاب‌های او مشکل داشته باشد.

حدادعادل خاطرنشان کرد: معنای سرپرستی در وزارتخانه این است که وضعیت آن فرد مشخص و قطعی نیست، بنابر این نباید در انتخاب معاونین و مسئولین عجله داشته باشد. چرا که در این صورت دست نفر بعدی بسته می‌شود.

وی در خصوص عملکرد دولت در زمینه تحقق شعار اعتدال اظهارداشت: فعلا زود است که در این باره قضاوت کنیم و باید اجازه داد تا مقداری زمان بگذرد و هنوز برای ارزیابی فرصت وجود دارد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین تاکید کرد: به تعامل دولت و مجلس خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم که به آقای روحانی کمک کنیم، چرا که این کار را وظیفه خود می‌دانیم.

حداد در پاسخ به این سوال که آیا در زمینه معرفی وزیر پیشنهادی نظرات خود را به دولت ارسال کرده‌اید، گفت: پیغام‌هایی در این زمینه داده‌ایم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی درباره سوریه گفت: زمانی که خودشان می‌گویند این سخنان جعل شده، ما چرا باید اصرار کنیم که سخنان ایشان را تکذیب کنیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان سخنان خود که اگر بخواهید عباسعلی کدخدایی را در جمله تعریف کنید چه می‌گویید، گفت: من او را مرد صدق و امانت و یک حقوقدان اصولگرا می‌دانم.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...