نسخه چاپی

جلال حسيني؛

در اتوبوس دیدم گوش خلعت خون می آید

مدافع تیم پرسپولیس گفت: «بازی با گسترش حتی می تواند از دربی هم سخت تر باشد.»

به گزارش نما سید جلال حسینی درباره دربی 77 و اتفاقاتی که در حاشیه این بازی رخ داد عنوان کرد: «پس از بازی گفتم و باز هم می گویم که بازی خوبی از آب درنیامد. استرس هر دو تیم باعث شد کارآیی بازیکنان پایین بیاید. خیلی از این مساله ناراحتم که مردم نتوانستند فوتبال زیبایی را ببینند و ناراحت از ورزشگاه بیرون رفتند.»
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه برخی بازیکنان دو تیم معتقد بودند فشار و استرس بازی بالاست، بهتر نیست که مسابقه پشت درهای بسته برگزار شود گفت: «اصلا چنین چیزی ممکن نیست و نشدنی است. هوادار برای این بازی می آید و خودش را به ورزشگاه می رساند. پشت درهای بسته هم که باشد یک جوری خودش را به داخل می رساند. بنابراین ما باید تلاش کنیم که جذابیت های مسابقه بالاتر برود. من فکر می کنم این فشار و استرس باعث شده بود هیچ یک از دو تیم در حد و اندازه های خودشان نباشند.»
مدافع پرسپولیس درباره تدوام نتیجه مساوی بدون گل در دربی اظهار داشت: «شما به خط دفاعی و دروازه بان استقلال نگاه کنید. سه دفاع ملی پوش دارند. گلر استقلال هم رحمتی است. آیا گل زدن به این تیم آسان است؟ ما هم جوری بازی کردیم که سخت می شد گل بخوریم.»



وی درباره اینکه به نظرش کدام موقعیت استقلال از بین فرصت هایی که نکونام، مجیدی و ساموئل به دست آوردند بهتر بود گفت: «به نظر من موقعیت مجیدی که اصلا موقعیت نبود چون توپ از پایش فاصله داشت. زاویه ساموئل هم خیلی بسته بود و اگر توپش در چارچوب بود به نیلسون می خورد. فکر می کنم ضربه نکونام مهم ترین خطر استقلال بود.»



مدافع پرسپولیس درباره اینکه فکر نمی کند اگر محمدرضا خلعتبری زودتر به میدان می آمد برای سرخپوشان بهتر بود اظهار داشت: «این دیگر به نظر کادر فنی برمی گردد و من به عنوان بازیکن در این زمینه نباید حرفی بزنم.»



وی درباره درگیری میان محمدرضا خلعتبری و جواد نکونام گفت: «درگیری خاصی نبود. این دو از دوستان صمیمی یکدیگر هستند ولی هر دو در فوتبال بدون تعارف کار می کنند و محکم هستند. من در اتوبوس که نشسته بودم دیدم گوش خلعتبری خون می آید. البته خودش هم همین را می گفت که در فوتبال این مسائل پیش می آید. خود من هم در بازی پس از ضربه ای که خوردم 20 دقیقه گیج بودم و حتی می خواستم از علی دایی بخواهم من را تعویض کند اما خدا را شکر توانستم به بازی ادامه بدهم.»



حسینی درباره اینکه بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد را چطور می بیند گفت: «مسابقه خیلی سختی با گسترش داریم. ما خوشبختانه خوب زمانی به گسترش خوردیم. الان تیم ها شناخت نسبی از هم دارند ولی اگر مثلا در هفته اول به گسترش می خوردیم کارمان واقعا سخت می شد. باید هر چه در این هفته گذشته را فراموش کنیم و انرژی زیادی را مقابل گسترش صرف کنیم تا به هدفمان برسیم. به نظرم بازی با گسترش حتی می تواند از دربی هم سخت تر باشد.»

اوج نیوز

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...