نسخه چاپی

بهره گیری مدیریت شهری از تخصص محسن هاشمی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به كارآمدی و تخصص محسن هاشمی كاندیدای شهرداری تهران گفت: قطعاً مدیریت شهری از تخصص‌های هاشمی بهره خواهد گرفت.

به گزارش نما به نقل ازفارس،احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دومین جلسه شورا در دوره چهارم اظهار داشت: از خبرنگاران ممنون هستم که با شور و شوق تمام اخبار شورا را بازتاب می‌دهند و گزارش‌هایی را که بیان می‌کنند نشانه‌گر رفاقت سالم در بین اعضا است.

وی تصریح کرد: از دستاوردهای مهم نظام، در حوزه حکومت نگرش مردم‌سالاری دینی است که بنیان آن را حضرت امام خمینی (ره) گذاشتند. در این نگاه همه مردم در همه حوزه‌های زندگی حق مشارکت دارند و این در سطوح ملی و محلی گسترده است و این مشارکت موجب شکل‌گیری نهادها و سازمانهای مختلف شده است.

مسجد جامعی ادامه داد: آیت‌الله طالقانی که این روزها در سالگرد وفاتش هستیم از کسانی بود که پشتوانه ترویجی تفکر شورایی را در کشور ما گذاشتند و آیت‌الله شهید بهشتی در قاعده‌مند ساختن نظام شورایی تلاش بسیاری داشت.

مسجد جامعی افزود: در سالهای اخیر نظام شورایی در کشور ما شکوفا شده و روند رو به جلویی را داشته است و اطمینان و اعتماد و نشاط و امید را در جامعه گسترش می‌دهد و انتخاب شهردار تهران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از زمانی که انتخابات باشکوه 92 برگزار شد، فعالیتهایی برای انتخاب شهردار صورت گرفت و در طول این چند ماه دوستان شورا با چهره‌های مختلف گفتگو و برنامه‌های زیادی را دریافت کردند و به نقد و بررسی گذاشتند.

وی اضافه کرد: در بین نامزدهای پیشنهادی دو چهره شناخته شده و موفق با اقبال بیشتری روبرو شدند و برنامه‌های جامع‌تری را ارائه دادند و در جلسه امروز با پیش‌بینی قبلی از این دو بزرگوار برای ارائه برنامه برای اداره شهر دعوت شد و انصافاً هر دو برنامه جامع، روشن و هدفمند بود.

مسجد جامعی افزود: ما قبل از رأی‌گیری گفتیم هر دو برنامه در دستور کار شورا جهت بررسی قرار گیرد و دو برنامه نقاط مشترکی در توجه به شهر انسان محور داشتند.

وی اضافه کرد: محمدباقر قالیباف در جلسه امروز شورا تأکید کرد که در زمینه سخت‌افزاری کارهایی کرده‌ایم و در زمینه نرم‌افزاری نیز شرایط فراهم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز محسن هاشمی نیز برنامه‌های سخت‌افزاری خود را اعلام کرد و در نهایت در دو مرحله رأی‌گیری انجام شد که قالیباف در نهایت با 16 رأی شهردار تهران شد که به وی تبریک می‌گوییم.

مسجد جامعی ادامه داد: در بین آرای اخذ شده یک رأی دیگر نیز وجود داشت که دارای خط خوردگی بود اما نام قالیباف نیز در آن ذکر شده بود.

وی اضافه کرد: از همراهی محسن هاشمی ممنونم و مطمئنم مدیریت شهری از تخصص‌های وی بهره خواهد گرفت.

مسجد جامعی افزود: تنوع سلایق در شورا نشانگر برخاستن شورا از همه نگاه های موضوع در شهر است و امیدوارم شهرداری تهران در فعالیت‌های خود موفق باشد و تهران به عنوان شهر نمونه با شهردار نمونه بتواند الگوی شهرهای دیگر باشد و به یک شهر متفاوت با شهرهای فرهنگی جهان رقابت کنیم و شهرمان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

۱۳۹۲/۶/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...