نسخه چاپی

تجمع اعتراضی كشتی به‌خیابان كشیده‌شد

كارمندان فدراسیون كشتی امروز هم با حضور در خیابان مقابل در ورودی ساختمان این فدراسیون برای دومین روز متوالی تجعمی اعتراض‌آمیز برپا كردند.

به گزارش نما، کارمندان فدراسیون کشتی روز گذشته در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و حق بیمه‌هایشان اقدام به بر پایی تجمعی اعتراض‌آمیز مقابل دفتر خطیب سرپرست فدراسیون کشتی کردند، که با وعده‌های سرپرست فدراسیون و قول پرداخت مطالبات کارمندان اقدام به ترک محل کردند.

در حالی که قرار بود مطالبات کارمندان فدراسیون کشتی امروز پرداخت شود، اما بازهم خبری نشد تا این بار معترضان راهی خیابان مقابل فدراسیون شوند و تجمع اعتراض‌آمیز خود را این بار مقابل فدراسیون بر پا کنند. البته این بار کارمندان با تهدید چند نفر از مسئولان بلند پایه فدراسیون به اخراج به اعتراض خود پایان دادند.

نکته جالب توجه در این مورد این است که با انتشار خبر تجمع کارمندان فدراسیون کشتی در روز گذشته که حتی سرپرست فدراسیون کشتی حاضر به دیدار با آنها و شنیدن حرفهایشان نشد، خطیب امروز در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که تجمعی در کار نبوده است و کارمندان فقط می‌خواستند با مسئولشان دیدار کنند؛ در حالی‌که وی زحمت به حضور پذیرفتن آنها را به خود نداد.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...