نسخه چاپی

اظهارات جالب ستاره پرسپولیس

مهاجم جوان پرسپولیس می‌گوید اعتماد به نفس بالایی دارد و دلیل آن حمایت مادرش است.

به گزارش نما، پیام صادقیان درباره تساوی چندباره داربی و انتقادها از این موضوع، انتخابش به عنوان بهترین بازیکن این بازی و ارزیابی‌اش از آینده پرسپولیس در این فصل صحبت کرد.

* داربی باز هم مساوی شد و انتقادها همچنان از کیفیت این بازی ادامه دارد.

به هر حال بازی بسیار سخت است. شرایطش با سایر بازی‌های لیگ تفاوت دارد و تماشاگران دو تیم هم راضی به باخت تیمشان در این دیدار نیستند. شما خودتان می دیدید که حساسیت زیاد، روی کیفیت فنی بازی تاثیر گذاشته بود. فکر می‌کنم دو تیم به یک اندازه شانس گلزنی داشتند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

* خودتان برای نباختن آمده بودید؟

نه باور کنید که هدف ما برد بود. حتی در بین دو نیمه دایی به ما گفت حتما باید بازی را ببریم. ما هم با همین ذهنیت وارد زمین شدیم اما شرایط بازی طوری ایجاب می‌کرد که تقریبا همه بازیکنان نمی‌توانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. اگر تیمی می‌باخت تا چند هفته مربی و بازیکنانش تحت فشار بودند.

* بعد از بازی بهترین بازیکن زمین شدی.

همانطور که قبل از داربی گفتم برای این بازی استرس نداشتم و خیلی راحت بازی کردم. خدا را شکر می‌کنم که در اولین حضورم در داربی بهترین بازیکن زمین شدم اما همه هم‌تیمی‌هایم از نیلسون گرفته تا سیدصالحی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم واقعا خوب بودم و به نظر خودم یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم.

* اعتماد به نفس بالایی هم داری!

ببینید من 20 سال بیشتر ندارم اما باید از فوتبال لذت ببریم. به خاطر همین دیدگاهی که دارم هیچوقت در بازی استرس ندارم و ذهن خودم را آزاد کرده‌ام. شکرخدا اعتماد به نفسم هم خوب است اما باید به یک نکته حتما اشاره کنم که دلیل آن دعای مادرم است. پدرم فوت کرده اما مادرم از همان آغاز فوتبالم مثل کوه پشتم بوده است. من یک چیز می‌گویم و شما یک چیز می‌شنوید. خیلی هوای من را دارد و به این خاطر واقعا خوشحالم.

* بازی با گسترش فولاد را چطور می‌بینی؟

روند خوبی را شروع کرده‌ایم و امیدوارم که در هفته‌های آینده تداوم داشته باشد. خلعتبری هم به ما اضافه شده و مطمئن باشید که پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد. مقابل گسترش بدون شک کار سختی داریم. آنها یک تیم جوان و دونده دارند و باید هرطور شده سه امتیاز را به دست بیاوریم. حمایت هواداران در این بازی مثل همیشه عصای دست ما خواهد بود و به آنها قول می‌دهم که پرسپولیس مورد نظرشان را در این هفته‌ها می‌بینند.

ایسنا

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...