نسخه چاپی

تنظیم صورتجلسه برای عزل «دانشجو» ظلم به دانشگاه آزاد است

عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تنظیم صورتجلسه برای عزل دانشجو نوعی ظلم به دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش نما، سعید شفائی عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما این دانشگاه با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تنظیم صورتجلسه‌ای برای عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه محبوبیت رئیس دانشگاه در میان دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اتخاد چنین تصمیمی با مخالف شدید خانواده دانشگاه آزاد روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه رئیس فعلی دانشگاه آزاد زحمات زیادی در بخش‌های علمی، آموزشی و فرهنگی متحمل شده است، اظهار داشت: در بخش توسعه و رشد دانشگاه آزاد اسلامی کارهای شایسته و چشم‌گیری صورت گرفته است، طبیعتا تبعیت از قانون لازم است و هرگونه تغییر در ریاست دانشگاه قبل از پایان حکم قانونی و به شکل غیرقانونی مورد تأئید اعضای دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد بود.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تنظیم صورتجلسه برای عزل دانشجو نوعی ظلم به دانشگاه آزاد اسلامی است، تصریح کرد: فرهاد دانشجو فردی متعهد، ولایت‌مدار و قانون‌مند است که در طول ۱۷ ماه مدیریت خود در دانشگاه آزاد خدمات بسیاری انجام داده و آرامش را به محیط دانشگاهی کشور برگردانده است.

شفائی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: مسلماً کسانی‌که ولایت‌مدار و قانون‌مند هستند از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حمایت خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان یارآور شد: انصاف نیست با طرح چنین موضوعاتی آرامش حاکم در دانشگاه برهم زده شود و جلوی رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی گرفته شود.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...