نسخه چاپی

بررسی مجدد لایحه جامع خاك در دستور كار وزارت جهاد كشاورزی/ هیچ خاكی از ایران قاچاق نمی‌شود

سخنگوی كشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: تاكنون هیچ گزارش و مستندی مبنی بر قاچاق خاك ایران به كشورهای دیگر مشاهده نشده است.

به گزارش نما، "محمدمهدي برومندي" نماينده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه دولت دهم در اواخر عمر خود به بهانه اصلاحات و تغييرات اساسي در لايحه جامع خاک اين لايحه را از مجلس باز پس گرفت و به همين جهت اين لايحه جامع در صحن علني معطل ماند.

وي در ادامه افزود: لايحه آب‌خيزداري و جامع خاک در کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي پس از بررسي‌هاي فراوان به عنوان لايحه جامع منابع طبيعي به صحن علني ارائه شد؛ اين در حالي است که اين مهم مصادف با تغيير دولت بود.

سخنگوي کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس تصريح کرد: کميسيون مربوطه براي بررسي مجدد و ارائه اين لايحه به مجلس با وزارت جهاد کشاورزي گفتگوهايي انجام داده و تاکيد کرده که اين لايحه را به مجلس ارائه کند.

برومندي در بخش ديگري از اظهاراتش درباره قاچاق و يا فروش خاک ايران به کشورهاي حاشيه خليج فارس افزود: هرگونه خبري در خصوص فروش خاک ايران به کشورهاي حاشيه خليج فارس صحت ندارد و بنده آن را تکذيب مي‌کنم.

نماينده مردم مرودشت در پايان خاطرنشان کرد: تاکنون هيچ گزارش و مستندي مبني بر قاچاق خاک ايران به کشورهاي ديگر مشاهده نشده، بنابراين هيچ خاکي از ايران قاچاق نمي‌شود.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...