نسخه چاپی

واكنش رییس مجلس خبرگان به عزل‌های توفیقی

رئیس مجلس خبرگان گفت: سرپرست وزارت علوم، هنوز نیامده رئیس یك دانشگاه را بركنار می‌كند كه این به هیچ وجه كار خوبی نیست. بنده این را به عنوان یك مطالبه عرض می‌كنم نه توهین به جناب آقای روحانی كه قابل احترام و جزو جامعه روحانیت است.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله محمد‌رضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان و دانشگاه امام صادق (ع) در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید این دانشگاه با اشاره به تبریک خود به روحانی بعد از پیروزی در انتخابات گفت: در مسئله تبریک به روحانی در مجلس خبرگان لازم می‌دانم توضیحاتی ارائه دهم. در آن زمان بنده گفتم تبریک ما سه معنا دارد و معنای آخر آن یعنی «خواستن برکت» و «مطالبه برکت» به معنای خیر عمومی و حتی تاکید کردم اگرچه شاید ما به ایشان رای نداده باشیم اما حالا ایشان رئیس‌جمهور همه ماست.

وی افزود: در ادامه این مطالبه‌گری لازم است بگویم وزیر علومی که رای اعتماد نگرفته و تنها سرپرست وزارت علوم است، هنوز نیامده رئیس یک دانشگاه را برکنار می‌کند، این به هیچ وجه کار خوبی نیست بنده این را به عنوان یک مطالبه عرض می‌کنم نه توهین به آقای روحانی که قابل احترام و جزو جامعه روحانیت است.

آیت‌الله مهدوی کنی تاکید کرد: در روزهای گذشته نیز حضرت آقا مقام معظم رهبری فرمودند ما همه دولت‌ها را تائید می‌کنیم اما این بدان معنا نیست که آنها هر کاری که می‌کنند از نظر ما درست است.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...