نسخه چاپی

سرقت از خانم‌های خوشتیب در شلوغی بازار

سارقی كه با یك كیسه گلدار از زنان منطقه شهرك در شلوغی سرقت می‌كرد، توسط پلیس تهران دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در پي چندين مورد سرقت در خيابان سرو ماموران کلانتري 134 شهرک قدس موظف شدند تا موضوع را به صورت ويژه رسيدگي کنند.

ماموران پس آغاز فعاليت‌هاي خود در بررسي از دوربين‌هاي مدار بسته توانستند يک سارق حرفه‌اي را در يکي از فيلم‌ها شناسايي کنند.

اين سارق که با يک کيسه گلدار به شکل متفاوت و حرفه‌اي از خانم‌ها و دختران سرقت مي‌کرد، هويتي‌اش به نام محسن 25 ساله محرز شد.

در اين راستا ماموران در محل‌هاي مختلف خيابان سرو به شکل نامحسوس به کمين سارق نشستند و نزديکي غروب متهم را مشاهده کردند، ولي براي دستبايي به مدارک معتبر او را زير نظر گرفتند تا در زمان سرقت، او را دستگير کنند.

پسر جوان چند دور خيابان را بالا و پائين کرد و دائما در پاساژ‌ها به دنبال سوژه بود تا در نهايت زمان سرقت در يکي از مغازه‌هاي پوشاک از يک خانم جوان به نام شهناز توسط پليس در يک اقدام ضربتي دستگير شد.

رئيس کلانتري 134 شهرک قدس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتري به ده‌ها مورد سرقت از خانم‌ها اعتراف کرد. همچنين اين پسر تبهکار براي انجام تحقيات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شد.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...