نسخه چاپی

مصاحبه جنجالی داوردربی علیه پرسپولیسی ها

داور دربی گفت: «این همه بازیكن بزرگ در میدان بود من همه آنها را ول كنم و یك راست به سراغ میثم‌ حسینی بروم و بدون دلیل به وی فحاشی كنم؟!»

سابقه و اسم و رسم عليرضا فغاني باعث نشد داور ديدار داربي 77 از حواشي نامطلوب اين ديدار جنجالي در امان باشد. با وي تماس گرفتيم تا نقطه‌نظرات يكي از بهترين داوران حال حاضر فوتبال را در ارتباط با اين قضايا بدانيم!
* گويا شما هم از حواشي داربي در امان نمانده‌ايد؟
- چطور مگر حرف خاصي زده‌اند؟!
* اولين نكته اينكه ميثم حسيني گفته در پايان بازي شما به وي فحاشي كرده‌ايد؟!
- من؟
* دقيقا؟
- متاسفم كه اين قضايا را مي‌‌شنوم باور كن از اينكه قضاوت دربي را پذيرفتم سخت پشيمان هستم.
* خوب اصل ماجرا چه بود؟
- هيچي من در ثانيه‌هاي آخر بازي ميثم حسيني را نگه داشتم تا به خاطر حرف‌هاي نامربوطي كه در جريان بازي به زبان آورده بود به وي كارت زرد نشان دهم، آن وقت او مي‌‌گويد من به بازيكن فحاشي كرده‌ام. آخر اين همه بازيكن بزرگ در ميدان بود من همه آنها را ول كنم و يك راست به سراغ ميثم‌ حسيني بروم و بدون دليل به وي فحاشي كنم؟!


* ولي به هر روي حسيني با چند جا مصاحبه كرده و اين اتهام را به شما وارد كرده است.
- خوشبختانه در عصر حجر زندگي نمي‌‌‌كنيم كه شواهدي براي اثبات يك اتفاق در اختيارمان نباشد. اولا كه در آن لحظه كمك‌هاي من همراهم حركت مي‌‌كردند و مي‌‌‌توانند در اين باره شهادت بدهند ضمن اينكه هادي نوروزي و سيدجلال حسيني پشت سر حسيني بودند و اگر قرار بود من فحاشي كرده باشم در وهله اول بايد كمك‌هايم مي‌‌شنيدند و در وهله دوم اين دو بازيكن پرسپوليس هستند كه در مورد فحاشي احتمالي من مي‌‌توانند شهادت بدهند انشااله ... اين مشكل در كميته انضباطي طرح مي‌ شود و دروغگو رسوا خواهد شد.


* تازه اتهامات به اينجا ختم نشده؟
- جدا.

* بله دايي گفته داور با سوت‌هايش بازي را از جريان انداخت و نگذاشت پرسپوليس نتيجه بگيرد؟
- با شنيدن اين اظهارنظر ضرب‌المثل "عروس بلد نبود برقصد گفت اتاق كج است" را در ذهن تداعي نمي‌‌كند؟ كاش اين نقطه نظر از زبان يك مربي پشت هم انداز و بي‌‌سواد بيرون مي‌‌آمد تا دلم نسوزد؟ آخر دايي تحصيلكرده چرا اينجوري صحبت مي‌‌كند؟ البته شرايط و فشار رواني ناشي از حساسيت اين بازي حوادث عجيبي را خلق مي‌‌كند كه من اين اتفاق را هم در رديف آنها مي‌‌گذارم.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...