نسخه چاپی

كاخ سفید مجبور به عقب نشینی شد

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینكه عدم اجماع جهانی برای حمله به سوریه موجب انزوای حاكمان كاخ سفید شده است، گفت: آمریكایی‌ها متوجه شده‌اند كه حمله به سوریه، آنها را بیش از گذشته تنها خواهد كرد.

به گزارش نما محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از حمله نظامی به سوریه، گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند همانند حمله به عراق تعداد قابل توجهی از کشورهای جهان آنها را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: آمریکا قبل از حمله به عراق ادعای دروغ سلاح‌های کشتار جمعی را مطرح کرد و بعد از جنگ برای تمام ملت‌های دنیا روشن شد که آمریکا با این ادعای دروغ به دنبال کشتار مسلمانان و منافع خود بوده است.

آصفری با بیان اینکه ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح‌ شیمیای همانند ادعای وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق است، تاکید کرد: آمریکا بعد از مقاومت ملت‌های جهان و عدم اجماع جهانی مجبور به عقب نشینی از حمله به سوریه شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عدم اجماع جهانی برای حمله به سوریه موجب انزوا و تنها ماندن حاکمان کاخ سفید شده است، تاکید کرد: امریکایی‌ها متوجه شده‌اند که حمله به سوریه، آنها را بیش از گذشته تنهاتر خواهد کرد.

وی در پایان گفت: آمریکا با توجه به مخالفت‌های جهانی برای حمله به سوریه در پی بهانه‌ای برای خروج از بحران است.

۱۳۹۲/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...