نسخه چاپی

صادقيان؛

دیگر جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با توجه به اینكه باید تمركزم را روی پرسپولیس بگذارم، دیگر جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهم.»

به گزارش نما پیام صادقیان در خصوص بازی دربی اظهار داشت: «پس از دربی 77 شرایط خوبی را با تمرینات شاداب و رفع نقاط ضعف پشت سر گذاشتیم تا به آینده امیدوارتر فکر کنیم.»
وی افزود: «ما روز جمعه مقابل گسترش فولاد جوان و با انگیزه و حتی دونده بازی داریم آنها پر از انگیزه هستند چون می‌خواهند در ورزشگاه آزادی خود را نشان دهند و قطعا بازی روز جمعه شاید از خیلی بازی‌ها سخت‌تر باشد.»
صادقیان ادامه داد: «از طرف دیگر من باید مقابل همشهری‌هایم بازی کنم از بازیکنان گرفته تا مربیان تیم گسترش فولاد همه دوستان من هستم و با آنها رفیقم. کار سخت است اما ما 3 امتیاز را می‌خواهیم.»
وی در مورد مشکلات لفظی‌اش با استقلالی‌ها گفت: «دیگر دقیقا به دنبال آرامش هستم و دیگر جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهم چون باید تمرکزم را روی بازی‌های پرسپولیس بیشتر مشغول کنم و اگر بخواهم هر روز جواب دهم دیگر وقتی نمی‌ماند که بخواهم به پرسپولیس خدمت کنم الان آرامش می‌خواهم و دیگر دربی 77 به خاطرات پیوست.»
این بازیکن در پاسخ به این سؤال که ظاهرا از سوی ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال به موهای او تذکر داده است، ‌گفت: «به من گفتند موهایت اصلاح شود من هم گفتم چشم حرفی نداریم. این مشکل خاصی نیست و حل‌شدنی است و من موهایم را اصلاح می‌کنم.»



وی در پایان یادآور شد: «امیدوار هستم روز جمعه بتوانم یکی از بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم و فکر کنم الان وقتش است گلزنی کنم. البته به تیمی برخوردیم که بسیار خطرناک، ‌سخت‌کوش و فرصت‌طلب است و به نظرم باید مراقب آنها باشیم. البته کادر فنی توصیه‌های لازم را به ما داشته و قطعا با شناختی که نسبت به گسترش فولاد داریم راحت‌تر به هدف‌مان می‌رسیم تا سریع‌تر به جمع بالانشینان اضافه شویم و هفته‌های بعدی حتی صدرنشین لیگ برتر باشیم.»

فارس

۱۳۹۲/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...