نسخه چاپی

تقلای سازمان ملل به منظور گرفتن پناهندگی برای منافقین

سازمان ملل هنوز در تلاش است تا رضایت برخی كشورها را برای دادن حق پناهندگی به منافقین جلب كند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه عراقی «الزمان»، یک مقام مسئول غربی به دولت عراق اطلاع داده است که سازمان ملل همچنان در تلاش است تا رضایت برخی کشورها را برای اعطای پناهندگی به عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که موقتا در عراق به سر می‌برند، جلب کند.

به گفته منابع آگاه سیاسی در بروکسل، «فرانس تیمرمانس» وزیر خارجه هلند در سفر به بغداد مسئله ضرورت خروج منافقین از عراق را با مقامات این کشور بررسی کرد و در عین حال خواستار تحقیق جدی درباره حمله اخیر به اردوگاه اشرف و کشته شدن تعدادی از عناصر این گروهک تروریستی در این اردوگاه شد.

وی به مقامات عراقی ابلاغ کرد که سازمان ملل هنوز در تلاش است تا رضایت برخی کشورها را برای دادن پناهندگی به منافقین جلب کند و این تلاش هنوز ادامه دارد.

سران گروهک منافقین اخیرا اعلام کرده‌اند خواستار اعطای پناهندگی آمریکا به اعضای این گروهک هستند. سرکردگان گروهک منافقین به اعضای این گروهک اجازه ارتباط با خارج را نمی‌دهند و بسیاری از اعضای این گروهک به صورت ایزوله در اردوگاه متعلق به این گروهک نگهداری می‌شوند.

گروهک منافقین سابقه فعالیت‌های گسترده تروریستی را در کارنامه خود دارد. این گروهک تا کنون ده‌ها هزار نفر از مردم و مسئولان دولتی جمهوری اسلامی را به شیوه ترور حذف فیزیکی کرده است. این گروهک همچنین در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله صدام علیه ایران، در صف ارتش عراق با نیروهای ایرانی می‌جنگید.

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...