نسخه چاپی

دایی: پرسپولیس را می سازم

علی دایی در نشست خبری امروز خود گفت:زمانیكه می‌خواستم به پرسپولیس بیایم تمام شرایط تیم را می‌دانستم ولی به دلیل اینكه پرسپولیس را دوست داشتم با تمام جود حاضر شدم تا بدنه آن را بسازم.

به گزارش نما به نقل از گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دایی در نشست خبري پيش از بازي مقابل تيم گسترش فولاد اظهار داشت: با فردا بازی سختی داریم بازیکنان گسترش فولاد تبریز از لیگ 1 آمده اند و بازیکنان جوان و خوبی دارند و جز تیمهای خوب این فصل هستند ما هم تمام سعی و تلاش خود را انجام میدهیم و گسترش فولاد می آید که جلو تیم ما نتیجه بگیرد. بویژه ما هم برای این مطلب به میدان خواهیم آمد.

علی دایی در ادامه تصريح کرد: در این بازی ما محرومی نداریم و مصدوم این بازی مسعود علی عسگر است.

دایی در پاسخ به سوالی که پرسیده شد سرمربی تیم حریف درباره تیم پرسپولیس گفته بود که می خواهیم نتیجه بگیریم.

دایی در جواب گفت: برادران خطیبی از دوستان من هستند و من به این خانواده احترام می گذارم اما ایشان نظر خود را گفته اند ما به هیچ تیمی باج نمی دهیم و جلوی گسترش فولاد بازی را انجام خواهیم داد که در مقابل سایر تیم ها انجام می دهیم.

دایی در مورد انتقادات بعد از دربی افزود: من کار خودم را انجام میدهم ولی از انتقادات درست استفاده می کنم در طول هفته ای که گذشت دیدید من صحبتی در مورد این انتقادات انجام ندادم.

شهرداری در سطح شهر تابلو های خوبی نوشته است اگر این انتقادات مثل باران نرم بود و بعد خوب می شد ما انتقادات سالم را قبول داریم، اگر یک انتقاد می کنند ده راهکار بدهند.

من اعلام می کنم که شهر آوردهای قبلی چه کیفیتی داشته اند که این شهر آورد این کیفیت را نداشت،‌ در برنامه 90 اعلام می کنند که دربی های ما مثل تمام دنیا از اهمیت خاصی برخوردار نیست آیا در تمام شهرهای دنیا دو هفته قبل از بازی به آن می پردازند؟

در این شهر آورد از دو هفته قبل از بازی مطلب می نویسند،‌ ما هم قبول می کنیم این بازی، بازی خوبی نبود ولی در طول یک هفته تمام انتقادات به شهر آورد 77 بود، زمانی که به تیم نفت تهران باختیم از رادیو تا روزنامه ها بر علیه ما مطلب نوشتند اما تیم رقیب (استقلال) زمانی که به استقلال خوزستان باخت آیا مطلبی برای آنها نوشته شد،‌ زمانیکه می خواستم به پرسپولیس بیایم تمام شرایط تیم را می دانستم ولی به دلیل اینکه پرسپولیس را دوست داشتم با تمام جود حاضر شدم تا بدنه آن را بسازم.

زمانیکه گزارشگر بازی شهر آورد سعی داشت بازی را خوب جلوه ندهد مسلماً این در ذهن مردم تأثیر میگذارد و نظر مردم هم بر می گردد من همیشه نظر مردم برایم از اهمیت خاصی برخوردار است و من هم قبول دارم که شهر آورد در سطح متوسط بود.

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...