نسخه چاپی

كلاهبرداری به سبك همراه اول جعلی

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه كلاهبرداران با شگردهای مختلف از قبیل این كه شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و ... شماره كارت عابربانك مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف اقدام به خالی كردن مبالغ پس‌انداز آنها می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، صابر عباسزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به روند افزایش کلاهبرداری به روش کارت به کارت در سطح کشور، متاسفانه کلاهبرداران با شگردهای مختلف از قبیل این که شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و یا سفارش انجام خدمات پزشکی و ... شماره کارت عابر بانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف یاد شدگان را به پای دستگاه خودپرداز کشانیده و اقدام به خالی کردن مبالغ پس‌انداز آنها می‌کنند.

وی بیان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده اکثر متهمان از داخل زندان قزلحصار اقدام به انجام جرم مذکور می‌کنند که موضوع تحت بررسی و اقدام است.

این مقام انتظامی از مردم خواست، به این شیوه کلاهبرداری آگاهی یافته و به هیچ وجه قول حرف‌های دلنشین و فریب انگیز شیادان را نخورده و اعتماد به آنها نداشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...