نسخه چاپی

روحانی آمر به معروف دستگیر شد

این دختر و پسر طی تماسی با مامورین پلیس خواستار برخورد با این آمربه معروف وناهی ازمنكر می شوندمامورین پلیس نیز طلبه اهوازی را بازداشت و به نزدیكترین كلانتری مربوطه منتقل می كنند.

به گزارش نما؛ شب گذشته روحانی جوانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده بود توسط پلیس110 دستگیر شد.


ماجرا از این قرار است که یکی از روحانیون اهوازی که در مسیر بازگشت از حوزه علمیه قرار داشت با مشاهده اقدام منکر و شنیع یک دختر و پسر در کنار شلوغترین پارک اهواز و در انظار عمومی ،اقدام به تذکر لسانی و نهی ازاین اقدام زننده می کند.


در پی تذکر روحانی اهوازی این دختر و پسر طی تماسی با مامورین پلیس خواستار برخورد با این آمربه معروف وناهی ازمنکر می شوند.


مامورین پلیس نیز طلبه اهوازی را بازداشت و به نزدیکترین کلانتری مربوطه منتقل می کنند.


پس از دستگیری این روحانی جوان تعدادی از طلاب اهوازی اقدام به تجمع در مقابل کلانتری کرده و خواستار آزادی این آمر به معروف می شوند.


گفتنی است پس از اطلاع برخی از دلسوزان ومقامات ارشد انتظامی اهواز این طلبه اهوازی آزاد می شودولی متاسفانه به دلیل شکایت خصوصی این روحانی با تشکیل پرونده در دادگاه مواجه می شود.



در همین زمینه معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی توضیحاتی ارائه کرد:

با توجه به انتشار خبر دستگیری روحانی اهوازی در اهواز لازم است این رسانه محترم نکات ذیل را مورد توجه قرار دهد:

1- فرد دستگیر شده در زمان دستگیری ملبس به لباس روحانیت نبوده است لذا مامورین انتظامی از کسوت این فرد آگاهی نداشته اند.

2-دلیل حضور پلیس 110در صحنه تماس تلفنی با این یگان بوده است که شهروندی با ذکر مطالبی از این فرد شکایت کرده است لذا بر اساس وظیفه ذاتی پلیس شخصی که از او شکایتی صورت گرفته دستگیر شده است.

3-علی رغم حل و فصل این مساله در محل کلانتری منطقه مربوطه به دلیل وجود شاکی خصوصی پرونده این فرد به دادگاه منتقل می شود تا در آن محل صالح مورد بررسی قرار گیرد.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...