نسخه چاپی

سبحاني‌نيا خبر داد

معرفی "دستغیب و مره‌صدق" برای همراهی رئیس‌جمهور در سفر به نیویورك

عضو هیئت‌رئیسه مجلس، از معرفی 2 نفر از نمایندگان مجلس به دولت به ‌عنوان هیئت همراه رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورك خبر داد وگفت: آقایان "احمدرضا دستغیب" و "سیامك مره‌صدق" به عنوان هیئت پارلمانی همراه با رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورك به دولت معرفی شده‌اند، اما آخرین وضعیت اعزام این افراد تاكنون مشخص نیست.

به گزارش نما، "حسين سبحاني‌نيا" نماينده مردم نيشابور در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از برگزاري جلسات علني مجلس در روز يکشنبه 31 شهريورماه خبر داد و گفت: مقداري نسبت به انجام تعمييرات جزئي صحن پارلمان تا پيش از اتمام تعطيلات مجلس ترديد داشتيم که در حال‌حاضر مشکل مرتفع شده و مي‌توانيم از هفته اول مهر، جلسات علني پارلمان را برگزار کنيم.

وي در ادامه افزود: در زمان دو هفته‌ای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌های خود، با تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس تعمیراتی برای مرمت، بخشی از ساختمان مجلس انجام شد که تعمیرات صحن مجلس مربوط به صدا، نورافکن‌ها و بخشي از سقف ساختمان بود.

معرفي "دستغيب و مره‌صدق" براي همراهي رئيس‌جمهور در سفر به نيورک

عضو هيئت‌رئيسه مجلس، همچنين از معرفي 2 نفر از نمایندگان مجلس به دولت به ‌عنوان هیئت همراه رئیس‌جمهور در جریان سفر به نیویورک خبر داد و گفت: آقايان "احمدرضا دستغیب" نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شیراز و "سیامک مره‌صدق" عضو کمیسیون بهداشت و نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان هيئت پارلماني همراه با رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورک به دولت معرفي شده‌اند، اما آخرين وضعيت اعزام اين افراد تاکنون مشخص نيست.

سبحاني‌نيا در ادامه تصريح کرد: دولت قبلاً خواسته بود افرادي از مجلس وي را در سفر به نيويورک همراهي کنند، لذا با توجه به معرفي دو نفر از نمايندگان مجلس به دولت، انجام يا عدم انجام آن به عهده دولت است.

گفتني است؛ "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی" قرار است، هفته آینده به ‌منظور شرکت در مجمع‌عمومی سازمان ملل در رأس هیئتی بلندپایه به نیویورک سفر کند.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...