نسخه چاپی

حمایت از تولید به تحقق حماسه اقتصادی منجر می‌شود

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشكلات گریبان‌گیر واحدهای تولیدی در كشور، گفت: دولت یازدهم باید تزریق منابع مالی به بخش تولید را به صورت اورژانسی در دستور كار خود داشته باشد.

به گزارش نما، سید‌محمدحسین میر‌محمدی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه بهبود شرایط اقتصادی و کاهش آمار بیکاری در کشور منوط به توجه بیشتر به بخش تولید است، افزود: اقتصاد به گِل نشسته کنونی کشور نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که تولید زیربنای رشد و توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: متأسفانه در سالی که با نام حمایت از تولید از سوی رهبری مزین شد کمترین توجه نیز به تولیدات ملی نشد و بیشتر از هر سال دیگری شاهد تعطیلی کارخانه‌ها بودیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تأکید بر اینکه تعطیلی کارخانه‌ها در پی کمبود نقدینگی پیامد خوبی برای جامعه و کشور ندارد، افزود: افزایش نقدینگی در جامعه به بیشتر شدن تورم و گرانی دامن زده و تا زمانی که به همین منوال نیز ادامه یابد امیدی به بهبود اوضاع نیست.

نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه برای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی در کشور و نیز رفع کمبود منابع مالی آن‌ها باید حجم نقدینگی در دست مردم به طریقی کاهش یابد، عنوان کرد: برای خروج از وضعیت موجود و رسیدن به شرایط مطلوب باید بانک‌ها با قرار دادن سهام و اوراق مشارکت در اختیار مردم از حجم نقدینگی در جامعه بکاهند.

وی با اشاره به مشکلات گریبان‌گیر واحدهای تولیدی در کشور، گفت: دولت یازدهم باید تزریق منابع مالی به بخش تولید را به صورت اورژانسی در دستور کار خود داشته باشد.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: حمایت از تولید بی‌شک به تحقق حماسه اقتصادی همچون حماسه سیاسی منجر خواهد شد.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...