نسخه چاپی

دزدی به بهانه خرید تلفن همراه

رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی در این استان خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ "علی اکبر قرائی پور" رئیس پلیس فتا هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز مبلغ 25 میلیون ریال از حساب وی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرارگرفت.
وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی بعمل آمده و اخذ پرینت حساب شاکی مشخص شد از حساب وی طی چند مرحله به حساب یک فروشگاه اینترنتی پول واریز شده که با استعلام بعمل آمده از فروشگاه مذکور مشخص شد فردی با هویت معلوم جهت خرید دو دستگاه گوشی تلفن همراه اقدام به این برداشت غیرمجاز نموده است.
رئیس پلیس فتا هرمزگان با اشاره به اینکه پس از احضار این فرد و انجام تحقیقات، وی از برداشت اینترنتی غیرمجاز اظهار بی اطلاعی نمود، افزود: متهم اظهارداشت، شماره و رمز دوم کارت مالباخته را از خانمی با مشخصات معلوم دریافت کرده است.
قرائی پور ضمن تاکید بر اینکه پس از هماهنگی قضایی متهم اصلی دستگیر و در بازجویی های فنی انجام شده به بزه انتسابی اعتراف نمود، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم که از دوستان شاکی بوده پس از فعال نمودن رمز دوم برای کارت مالباخته ضمن سوء استفاده از اعتماد وی اطلاعات حسابش را در اختیار فردی دیگری قرار داده است.
این مسئول انتظامی ضمن هشدار به شهروندان، بی توجهی شاکی نسبت به حفظ و نگهداری اطلاعات حسابش را عامل وقوع این سرقت دانست و به عموم مردم توصیه کرد: اطلاعات حساب های بانکی خود را به هیچ وجه در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...