نسخه چاپی

هافبك پرسپولیس: دریبل زدن را ازپدرم به ارث بردم

پیام صادقیان در هفته‌های اخیر خودش را به عنوان یكی از تاثیرگذارترین بازیكنان پرسپولیس مطرح كرد.

به گزارش نمابه نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین؛ او در بازی با گسترش فولاد تبریز هم با حرکات تکنیکی خود بارها مدافعان حریف را آزار داد و چند پاس دیدنی هم داد که البته بازیکنان پرسپولیس از آن استفاده نکردند. صادقیان در مورد وضعیت پرسپولیس به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد. او معتقد است که تیمش امسال مستحق قهرمانی در لیگ است.

بازی با گسترش یکی از بازی‌های خوب پرسپولیس بود. قبول داری؟

بله قبول دارم و یکی از بازی‌های خوب پرسپولیس در این فصل بود. البته باید بگویم که ما با تیم سختکوشی بازی داشتیم و باید به دوست صمیمی‌ام رسول خطیبی تبریک بگویم که چنین تیمی ساخته است. من مطمئنم این تیم بعدها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

نکته مهم این بود که موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردید، درست است؟
بله همین‌طور است. من هم در پست بازی‌ساز و بازی کردن در پست هافبک تهاجمی را خیلی دوست دارم. من چند پاس تک به تک دادم ولی متاسفانه توپ‌ها تبدیل به گل نشد. در این پست خیلی راحت بازی می‌کنم و مشکلی ندارم.
ولی دهنوی در مصاحبه ای گفت که در پرسپولیس هر کس برای خودش بازی می کرد؟
من نمی دانم او چرا این حرف را زده است.این یکی از بهترین بازی های ما بود.
راستی تو چرا اصلا استرس نداری؟
من از بچگی استرس نداشتم و همین‌جوری بودم. فوتبال بازی کردن که استرس ندارد. من در زمین مسابقه قدم می‌زنم و از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. حالا به زمین می‌روی و هر چه قسمت باشد همان اتفاق خواهد افتاد.
ظاهرا دریبل زدن را خیلی دوست داری؟
بله دوست دارم و این یکی از شگردهای من است که خدا را شکر خوب انجام می‌دهم. دریبل زدن را از پدرم به ارث بردم و او هم مثل من تکنیکی و دریبل زن بود.
دایی اگر زیاد دریبل بزنی اعتراض نمی‌کند؟
من به هیچ عنوان هرز دریبل نمی‌زنم و سعی می‌کنم به موقع این کار را انجام دهم. 90 درصد دریبل‌های من موثر است و می‌دانم کجا دریبل بزنم.
به نظر می‌رسد خط حمله پرسپولیس با آمدن خلعتبری جان تازه‌ای گرفته است. خوشحالی که او به پرسپولیس آمده؟
من قبلا هم گفتم که خیلی دوست دارم محمدرضا به پرسپولیس بیاید. در ذوب آهن 4 سال با هم همبازی بودیم و شناخت کاملی از یکدیگر داریم. خیلی‌ها به من می‌گویند گل بزن ولی من از پاس گل دادن واقعا لذت می‌برم و خیلی دوست دارم پاس تک به تک بدهم تا دیگر بچه‌ها گل بزنند.
الگوی تو در پاس دادن چه کسی است؟
راستش را بخواهید الگوی خاصی ندارم. من معتقدم پاس عمقی دادن هنر می‌خواهد و باید در ژن فوتبالیست باشد. محرم نویدکیا و مجتبی جباری خیلی خوب پاس می‌دهند و خلعتبری هم خوب پاس می‌دهد. من معتقدم پاس عمقی دادن خیلی سخت است ولی خدا این استعداد را به من داده است.
پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
انشااله که همین اتفاق خواهد افتاد. تیم ما واقعا مستحق قهرمانی است.
بازی با سپاهان را چطور می بینی؟
بازی سختی است چن سپاهان کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.با این حال ما فقط برای برد به اصفهان می رویم و باید خودمان را بالای جدول نگه داریم.سپاهان برای قهرمانی حریف مستقیم ما است و باید این تیم را ببریم.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...