نسخه چاپی

احمدی‌نژاد:بزرگترین كار خدمت‌به مردم است

رئیس جمهور سابق با بیان اینكه بزرگترین كار خدمت به مردم است، گفت: من خوشحالم كه به عنوان كوچكترین مردم، افتخار خدمت به ملت و مردم را پیدا كردم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران در مراسم تقدیر از وی که در مسجد جامع نارمک برگزار شد، با اشاره به اینکه بار دیگر از حضور در جمع نمازگزاران این مسجد خدا را شکر می‌کند، گفت: من میلاد حضرت امام رضا (ع) را تبریک می‌گویم، امروز یک روز بزرگ برای همه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما باید شکرگزار انسانیت و شکرگزار نعمات خداوند باشیم، اظهار داشت: بزرگترین کار خدمت به مردم است تا ما بتوانیم شاکر باشیم و شکرگزاری نعمات الهی را به جا بیاوریم.

رئیس جمهور سابق با اشاره به اینکه وی در همین مسجد قرآن را فرا گرفت و توانست با راه امام و انقلاب آشنا شود، گفت: من خوشحالم که به عنوان کوچکترین مردم، افتخار خدمت به ملت و مردم را پیدا کردم.

رئیس جمهور سابق در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز میلاد حضرت امام رضا (ع) است، تصریح کرد: باور ما این است که همه عالم انس و جن و تمام موجودات عالم به خاطر ولادت حضرت امام رضا (ع) خوشحالند چراکه ایشان امام است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: امام اما کیست که اینچنین وجود آن برای ما مهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: خداوند ما را بر روی زمین آفرید تا تبدیل به تجلی او در زمین شویم. خداوند تمام این عالم را برای انسان‌ها آفرید و انسان مهم‌ترین مخلوق خداوند است. خداوند با آفریدن انسان‌ به خود تبریک گفته است.

رئیس جمهور سابق افزود: خداوند انسان را خلق کرد تا جانشین او بر روی زمین باشد و جانشین او بر روی زمین باید نشانه‌ای از خداوند را در خود داشته باشد.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: اما نکته مهم و اساسی در این میان این است که انسان‌ها نیاز به یک حلقه واسط برای رسیدن به خداوند دارند و آن حلقه واسط امام است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته که راه رسیدن به قله‌های کمال، امام است، گفت: خداوند متعال امام را خلق کرده است تا انسان با آن به خداوند پیوند بخورد. بزرگترین ظلم در حق بشر آن است که بین انسان و امام فاصله انداخته شود.

رئیس جمهور سابق تصریح کرد: خوشحالیم که امروز ملت ایران بیشتر از همیشه در مسیر رسیدن به امام گام برمی‌دارد.

احمدی‌نژاد در پایان بار دیگر میلاد حضرت امام رضا (ع) را به تمام حاضران در مراسم تبریک و تهنیت گفت.

۱۳۹۲/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...