نسخه چاپی

واكنش انصاری فرد به احتمال پیوستنش به استقلال

مهاجم تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: «در قراردادم بندی وجود دارد كه می توانم نیم فصل جدا شوم.»

به گزارش نما؛ اين روزها براي كريم انصاري فرد روزهاي خوشي است. او در تراكتورسازي احيا شده و با 3 گل و 3 پاس گل، موثرترين بازيكن ليگ، تا اينجاي كار لقب گرفته.



انصاري فرد كه در دو بازي متوالي براي تراكتورسازي گل زده درباره شرايط اين روزهاي تيمش مي گويد: «شرايط خيلي خوب است. ما در 9 بازي فقط يك باخت آورده ايم. آن هم در هفته اول كه بازيكنان ما زياد با هم هماهنگ نبودند. خوشبختانه شرايط ما هفته به هفته بهتر شده و الان هم با صدر جدول فقط 3 امتياز فاصله داريم. مطمئنا مي توانيم به صدر جدول برسيم، به شرطي كه هوشيارتر باشيم و همه 3 امتيازها را بگيريم»



انصاري فرد درباره نوسان تراكتورسازي مي گويد: «نوسان آنچناني نداريم. روي دور برد و مساوي هستيم و اين نمي تواند نتيجه ضعيفي براي ما باشد. در زمين خودمان چند بازي را مساوي كرديم كه اي كاش مي برديم. از طرفي بازي هاي مهم خارج از خانه اي را برديم كه در جدول به كارمان آمد. اگر جلوي ملوان هم مي برديم خيلي به نفعمان مي شد و الان مي چسبيديم به فولاد در صدر جدول.»



كريم انصاري فرد درباره كار كردن با جلالي مي گويد: «جلالي مربي بادانشي است. او دارد تلاش مي كند تا در تراكتورسازي موفق باشد. اميدوارم هواداران هم از او حمايت كنند و همه جانبه پشت تيم بايستند تا با اين همدلي بتوانيم يك فصل رويايي را رقم بزنيم. همين همدلي است كه باعث مي شود تيم نتيجه بگيرد و خود را در قامت يك مدعي مطرح كند»



يكي دو روز پيش خبري منتشر شد با اين مضمون كه كريم انصاري فرد، نيم فصل از تراكتورسازي جدا مي شود و پيراهن استقلال را مي پوشد. حتي گفته مي شود در قرارداد او بندي وجود دارد كه مي تواند از تراكتورسازي جدا شود. كريم در اين باره مي گويد: «استقلال؟ حالا كو تا نيم فصل. هنوز 6 بازي مانده تا نيم فصل اول به پايان برسد. من فعلا بازيكن تراكتورسازي هستم و تمام حواسم معطوف به اين تيم است. البته در قراردادم بندي وجود دارد كه مي توانم نيم فصل جدا شوم. معلوم نيست تا نيم فصل چه اتفاقاتي رخ دهد و من هم همه چيز را موكول كرده ام به آن زمان. الان حرفي نمي زنم و تمام فكر و حواسم معطوف به تراكتورسازي است. هدف همه ما در تراكتورسازي موفقيت تيم است و اميدوارم به همان جايگاهي برسيم كه هواداران انتظارش را دارند»



انصاري فرد در پايان مي گويد: «از همه هواداران تراكتورسازي تشكر مي كنم كه به من محبت دارند. اميدوارم با حمايت آنها بتوانيم يك نتيجه خوب كسب كرده و خوشحالشان كنيم.»

سایت گل

۱۳۹۲/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...