نسخه چاپی

باز هم بیانیه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس بیانیه ای صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در این بیانیه آمده است:

روز جمعه دربی فوتبال ایران است و قطعا طلایی دلان و حامیان طوفان زرد به وظیفه خود برای حمایت کوبنده و حضور شکوهمند در ورزشگاه فولادشهر برای حمایت از قهرمان طلایی ایران واقفند.

هواداران می توانند با تزریق انرژی و امید به تیم محبوبشان بازهم سپاهان واقعی را در صدر جدول و مدعی شماره یک قهرمانی ببینند و یاری کنند تا پس از برد خاطره انگیز سپاهان درفینال جام حذفی، طلایی پوشان باز هم یکی دیگر از پیروزی های پرشمارشان در مصاف با پرسپولیس را جشن بگیرند و به صدر جدول نزدیک و نزدیک تر شوند.

در کنار فراخوان به حضور شکوهمند لازم می دانیم تا نکاتی را خدمت هواداران یادآوری کنیم.

-همانگونه که قبلا هم تاکید کرده ایم هواداران مان قبل از حضور در ورزشگاه فولادشهر از ورزشگاه های تختی و پیروزی اصفهان و دفتر کانون هواداران بلیت حضور در این دیدار را تهیه کنند و توجه داشته باشند که هیچ گونه بلیت فروشی در محل ورزشگاه فولادشهر انجام نخواهد شد.

-باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس باشگاه هایی از مکتب همیشه جاوید شاهین هستند و همه ما سپاهانی ها لازم است تا به خاطر قدمت و بزرگی رقیب هم خانواده و هوادارانش، همچون سایر دیدارهای لیگ، یکی از بهترین میزبانی هایمان را به نمایش بگذاریم.

از آنجایی که برخی از شعارها می تواند بنابر قانون جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کسر امتیاز را برای باشگاه سپاهان به همراه داشته باشد، لذا از هواداران فهیم مان درخواست می کنیم مثل همیشه ضمن احترام به کادر داوری و بازیکنان و هواداران رقیب از سر دادن هر شعار غیر اخلاقی پرهیز نمایند.

اخیرا در برخی از رسانه ها مصاحبه هایی از سوی برخی بازیکنان رقیب مطرح شده است. از هواداران می خواهیم که نسبت به این مصاحبه ها بی تفاوت باشند و بدانند که بهترین پاسخ به این مصاحبه ها تشویق کوبنده تیم محبوبشان در ورزشگاه برای کسب یک پیروزی شیرین است.

- برخی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در فصل و فصول گذشته در تیم فوتبال سپاهان بوده اند و در افتخار آفرینی های این باشگاه در سال های گذشته نقش داشته اند. به بهانه این دیدار لازم می دانیم تا تلاش های آنان در طول حضورشان در سپاهان را ارج نهیم و حضورشان در اصفهان را خوش آمد گوئیم.

-باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علی دایی اسطوره جهانی فوتبال ایران که در این دیدار به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهمان ما در اصفهان است را فارغ از هر رنگ و باشگاهی محبوب دل همه ایرانیان می داند. از هواداران مان درخواست داریم تا درآغاز این دیدار با تشویق های خود بار دیگر نشان دهند که اصفهان و مکتب سپاهان همیشه و همه جا سپاسگزار این اسطوره بزرگ ایرانی به جهت افتخار آفرینی های ملی است و با این اقدام بازهم خالق صحنه هایی زیبا در میزبانی دیدار روز جمعه باشیم.

روز جمعه 29 شهریورماه در ورزشگاه فولاد شهر از ساعاتی قبل چشم انتظار حضور هواداران و ارائه یک میزبانی مطلوب در داربی بزرگ ایران خواهیم بود.

۱۳۹۲/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...