نسخه چاپی

راه‌اندازی شبكه تلویزیونی نیروی انتظامی

جانشین معاونت اجتماعی ناجا با اشاره به اینكه در حال حاضر سیستم مستندات وارد فرآیند تصمیم سازی در سطح كلان ناجا شده است، گفت: تصمیم داریم در آینده تلویزیونی اینترنتی و یا شبكه‌ای با همكاری صدا و سیما راه‌اندازی نماییم.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار عبدالرضا امیری در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی طراحی و نگارش فیلم‌نامه نویسی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تحرک زیاد و خاصی در بخش مستندات صورت گرفته، گفت: فرماندهان همیشه منتظر چشمان ناظر مستندسازان هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیستم مستندات وارد فرآیند تصمیم سازی در سطح کلان ناجا شده است.

امیری با بیان اینکه تصمیمات هیئت رئیسه ناجا متکی بر مستندات ساخته شده این مرکز است، اظهار داشت: این اداره حرکت رو به پیشرفتی دارد و مستندسازان برای تولیدات خود باید سناریو داشته باشند تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اداره مستندات باید از حالت امروزی خود خارج شود و به دیگر ادارات نیز کمک نماید، گفت: برای مثال مستندات در آموزش همگانی می تواند معجزه کند و وارد تصمیم سازی و تصمیم گیری‌های کلان شود؛ می‌توانیم شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور را نیز بر مسائل اجتماعی حساس کنیم.

امیری افزود: یکی دیگر از پیش‌بینی های ما در بخش مستندات این است، به سمتی حرکت کنیم که بنیان نظام رسانه‌ای در ناجا شکل گیرد، همچنین می‌توانیم در آینده به سمت راه اندازی یک شبکه تلویزیونی اینترنتی و یا ایجاد یک شبکه با همکاری صدا و سیما حرکت کنیم.

وی ادامه داد: این امر گرچه بلند پروازانه به نظر می آید اما زیر ساخت ها و آرشیوهای لازم در این خصوص آماده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مستندات در دنیا، از بسیاری جهات پشتیبان پلیس است و می‌تواند موجب سالم سازی رفتار پلیس نیز شود.

وی خاطرنشان کرد: مستندات و تولیدات آن می‌تواند منشأ تحول در نیروی انتظامی شود.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...