نسخه چاپی

احتمال لغو تحریم سوئیفت قوت گرفت

یك مقام آگاه با اشاره به رای دادگاه اتحادیه اروپا مبنی بر لغو تحریم‌ برخی بانك‌ها ایرانی، گفت: شركت سوئیفت نمایندگی‌های دارد كه برخی آنها مدتی است برای ارائه خدمات به بانك‌های رفع تحریم شده توسط اتحادیه اروپا فعال شده‌اند.

به گزارش نما، یک مقام آگاه در شبکه بانکی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به لغو تحریم تعدادی از بانک‌های کشور توسط دادگاه اتحادیه اروپا، اظهارداشت: احتمال لغو تحریم سوئیفت و اتصال مجدد بانک‌های لغو تحریم شده زیاد است.

وی افزود: هم‌اکنون شرکت‌هایی که به واسطه تحریم بانک‌های ایرانی، مشتریان خود را از دست داده بودند، با رای دادگاه، به دنبال جذب مجدد این بانک‌ها و افزایش گستره نفوذ خود در بازار هستند.

این مقام مسئول گفت: شرکت سوئیفت نمایندگی‌هایی دارد که برخی آنها مدتی است برای ارائه خدمات به بانک‌های رفع تحریم شده توسط اتحادیه اروپا فعال شده‌اند.

وی تاکید کرد: احتمال لغو تحریم‌های سوئیفت در شرایط کنونی زیاد است زیرا شکایت بانک‌های ایرانی پذیرفته شده است، البته اتصال به سوئیفت مدتی زمان می‌برد. علاوه بر سوئیفت، مسائلی مانند رتبه‌بندی بانک‌ها، عضویت بانک‌ها در ICC، کارت‌های مستر و کارت‌های اعتباری مجموعه خدماتی است که از زمان اعمال تحریم‌ها قطع شده و رای فعلی دادگاه اتحادیه اروپا بر رفع آن تحریم‌ها بسیار تاثیرگذار است.

۱۳۹۲/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...