نسخه چاپی

ابوالقاسم پور: قهرمانی شأن داوری را پائین آورده است

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص باخت سرخپوشان مقابل سپاهان گفت: این دیدار می توانست بازی خوبی شود اگر داور اشتباه نمی كرد و باعث 10 نفره شدن پرسپولیس در همان دقایق اولیه نمی شد.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال قهرمانی داور مسابقه با اشتباهش و اخراج بازیکن پرسپولیس در برد سپاهان نقش بسزایی داشت و شیرازه پرسپولیس با 10 نفره شدن در همان دقایق ابتدایی از هم پاشید.

ابوالقاسم پور در ادامه اظهار داشت: پرسپولیسی ها بعد از ده نفره شدن نتوانست تفکرات دایی را به طور کامل در زمین اجرا کنند اما برای جبران گل خورده خوب حمله کردند ولی نتوانستند گل بزنند.

وی درباره عملکرد تیم سپاهان در این بازی گفت: سپاهان تیم پرمهره ای است و کادر فنی خوبی دارد به نظرم اگر سپاهان مقابل تیمی غیر از پرسپولیس قرار می گرفت آن وقت می توانست گلهای بیشتری بزند سرخپوشان 10 نفره مقابل سپاهان مقاومت کردند و مانع برد پرگل سپاهانی ها شدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود رضا حقیقی و محمد نوری در این بازی گفت: این دو بازیکن جزو نفرات کلیدی و مؤثر پرسپولیس هستند و نبودشان در این بازی تأثیرگذار بوده به طور حتم پرسپولیسی ها به یک هافبک وسط خوب نیاز دارند حقیقی نوری در مواقعی که نتوانستند بازی کنند یک هافبک کارآند بتواند جای خالی آنها را پر کند.

وی درباره تعویض های صورت گرفته بیان کرد: موقعی که تیم 10 نفره می شوند تفکرات سرمربی هم به هم می ریزد علی دایی هم بعد از 10 نفره شدن تیمش مجبور شد که نورمحمدی را جایگزین سید صالحی کند.

وی درباره اشتباهات تاثیر گذار قهرمانی داور مسابقه بیان کرد: به نظرم داور با قضاوت اشتباهش مانع از برگزاری یک بازی جذاب و دیدنی شد قهرمانی سلیقه ای کارت می دهد و تصمیم گیرنده فقط خودش است و اجازه قضاوت به کمک داوران را نمی دهد.

قهرمانی شان داوری را پایین می آورد و باید هر چه زودتر از دنیای داوری خداحافظی کند.

وی درباره باقی ماندن رکورد شکست های پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: به هر حال حاشیه ها باعث شده که پرسپولیس در چند سال اخیر نتواند مقابل سپاهان در اصفهان برنده شود اشتباهات داوری هم جزو بازی است و قهرمانی با اشتباهش در شکست پرسپولیس تاثیر گذار بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس ها در دقایق آخر به دنبال گل زدن بودند و چیزی برای از دست دادن نداشتند به خاطر همین دفاع را رها کرده و سراپا حمله کردند به هر حال بازیکنان پرسپولیس نباید رو به بازی احساسیس می آوردند و باید وظایفشان بر طبق دستورات تاکتیکی دایی انجام می دادند.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی با اشتباه داوری 10 نفره شد و با نتیجه 2 بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد و با کسب 17 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت./آق

۱۳۹۲/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...