نسخه چاپی

آخوندی: مسكن مهر جدید نمی‌سازیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه دوشنبه هفته جاری با تشكیل كمیسیون ایمنی را‌ه‌ها، تمام گزارش‌ها بررسی شده و تا آخر هفته نتیجه‌ اصلی ‌بررسی‌ها در حادثه آزادراه تهران-قم اعلام می‌شود، ادامه ساخت مسكن مهر جدید از سوی دولت را رد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عباس آخوندی در حاشیه نشست ‌با اعضای تشکل‌های حرفه‌ای حوزه حمل و نقل در ‌وزارت راه و شهرسازی، در جمع خبرنگاران وعده داد تا یک سال آینده بخش حمل و نقل رونق گیرد.

وی با بیان اینکه دولت در بسیاری از موارد، تنظیم کننده مقررات، تامین کننده زیرساخت و مداخله کننده در اقتصاد کشور است، تصریح کرد: بخش عمده ای از مشکلات ناشی از سازماندهی غلط در اقتصاد کشور است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اجرای قوانین مصوب در برنامه پنجم باید در دستور کار دولت باشد که بر این اساس دولت وظیفه دارد از حوزه عملیات ناوگان کنار برود.

آخوندی تأکید کرد: معتقد هستم تا یک سال آینده این سیاست‌ها اجرایی شود تا بخش حمل و نقل رونق بگیرد.

* اعلام نتیجه بررسی علت بروز حادثه آزادراه تهران-قم تا پایان هفته جاری

وی در خصوص نتایج بررسی‌های کارگروه پیگیری حادثه تصادف آزادراه تهران - قم، تصریح کرد: علت حادثه توسط پلیس اعلام شده است و براساس قانون، مسئول اعلام دلایل حادثه، پلیس است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: البته وزارت راه و شهرسازی برنامه‌هایی را دارد که با همکاری دیگر دستگاه‌ها تکرار وقوع این حوادث را کاهش دهد؛ ضمن آنکه نحوه امدادرسانی در چنین حوادثی‌ بهبود می‌یابد.

وی با بیان اینکه دو گزارش دیگر هم در این خصوص تهیه شده است، اضافه کرد: روز دوشنبه با تشکیل کمیسیون ایمنی را‌ه‌ها، تمام گزارش‌ها بررسی و تا آخر هفته نتیجه‌ اصلی ‌بررسی‌ها اعلام می‌شود.

* مردم پروژه‌‌های عمرانی متوقف شده ما را اطلاع کنند

وزیر راه و شهرسازی همچنین تأکید کرد: تمام تعهدات قبلی وزارت راه در حال انجام است و در هر پروژه‌ای اگر تواقفی صورت گرفته به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود‌.

* دولت مسکن مهر جدید نمی‌سازد

آخوندی با رد ادامه ساخت مسکن مهر از سوی دولت، گفت: در مورد قیمت‌های مسکن مهر اصلا تجدید نظر انجام نگرفته است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه ساخت مسکن مهر جدید از سوی دولت را رد کرد و افزود: در حوزه مسکن سیاست ما این است که ساخت و ساز در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و دولت از مداخله در ساخت و ساز مستقیم خودداری می‌کند.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...