نسخه چاپی

با حكم عسگري‌آزاد؛

اثنی‌عشری رئیس روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور شد

جمشید اثنی عشری با حكم محمود عسگری‌آزاد؛ جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، در سمت رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی این معاونت منصوب شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اين حکم عسگری آزاد خطاب به اثنی‌عشری، بر ایجاد تعامل معنا دار، مستمر و هدفمند با رسانه‌های گروهی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی صحیح، سریع و به هنگام از اقدامات معاونت در سطح کشور تاکید شده است.
اثنی عشری، همچنین در چارچوب ماموریت جدید خود، مستند سازی و تدوین مبانی نظری ماموریت‌های معاونت و چاپ و انتشار آنها با هدف اطلاع رسانی به مخاطبان را در دستور کار خواهد داشت.

رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای اقتصاد توسعه است و علاوه بر تالیف و انتشار کتب و مقالات متعدد مدیریتی و اقتصادی،سال های متمادی در کسوت سردبیر و روزنامه نگار در عرصه مطبوعات کشور فعال بوده است.

وی پیش از این در سمت مشاور معاون رییس جمهورو کارشناس عالی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور مشغول به کار بوده است.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...