نسخه چاپی

توسط سرپرست وزارت علوم مطرح شد:

رسیدگی به شكایات دانشجویان

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ساز و كاری دائمی داریم تا هر كسی كه احساس می كند حقی از او ضایع شده است برای احقاق حق خود مراجعه می كند و این كار محدود نیست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، جعفر توفيقي در مورد برنامه‌هاي دانشگاه‌ها گفت: برنامه‌های درسی در دانشگاه ها اکنون بیشتر مباحث نظری است و باید به سمت مهارت برود.

وي افزود: برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها همچنین باید تناسب بیشتری با بازار کار و نیاز جامعه داشته باشد.

توفيقي گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هم باید با شرکت در دوره‌های خاص برای توسعه مهارت خود در فرآیند یادگیری اقدام کنند.

وي درباره چگونگی رسیدگی به مشکل افزایش شهریه دانشجویان دوره دکتری دانشگاه پیام نور و ارسال نامه‌ای از سوی این دانشجویان به وزارت علوم پاسخ داد: نامه را تازه دریافت کرده‌ایم و به موضوع رسیدگی می‌کنیم.

به شکایات دانشجویان رسیدگی می‌کنیم

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به همه شکایت‌های مطرح شده دانشجویان و نیز دانشجویانی که از آنها به عنوان ستاره دار یاد می‌شود، رسیدگی می‌کنیم.

توفیقی افزود: به مواردی که سال تحصیلی 91 - 90 مطرح شده بود رسیدگی کردیم و سعی می‌کنیم به موارد مطرح شده قبل از این سال‌ها نیز رسیدگی کنیم.

وی همچنین درباره بازگشت دانشجویان به تحصیل گفت: ساز و کاری دائمی داریم تا هر کسی که احساس می‌کند حقی از او ضایع شده، برای احقاق حق خود مراجعه می‌کند و این کار محدود نیست.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...