نسخه چاپی

اعلام جزئیات اعزام زائران به خانه خدا

به گزارش نما به نقل از فارس: معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اعلام جزئیات اعزام زائران به سرزمین وحی گفت: از ابتدای اعزام‌ها تا پایان وقت امروز در مجموع 20 هزار و 730 زائر ایرانی به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شده‌اند.

غلامرضا رضایی گفت: روز گذشته تمام زائرانی که از 17 فرودگاه کشور وارد عربستان شدند مدینه قبل بوده‌اند از امروز کاروان‌های مدینه قبل و گروه‌های مدینه بعد به طور همزمان و مشترک از 17 ایستگاه پرواز خواهند داشت.

وی ادامه داد: آن دسته از زائرانی که مدینه قبل هستند به فرودگاه مدینه و زائرانی که مدینه بعد هستند به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: بنابراین از تاریخ اول مهر تا 10 مهر کاروان‌های مدینه قبل و بعد، به طور مشترک پرواز خواهند داشت اما از 11 تا 17 مهر دیگر کاروان مدینه قبل نخواهیم داشت و کلیه زائران مدینه بعد هستند که به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز اولین گروه‌های پروازهای مدینه بعد انجام می‌شود که مستقیم به جده پرواز می‌کنند اما کسانیکه امروز از مدینه به مکه مشرف شده‌اند یک‌هزار و 732 نفر هستند و کل زائران اعزامی از کشورمان تا آخر وقت امروز به 20 هزار و 730 نفر می‌رسد که به مکه و مدینه اعزام شده‌اند.

به گزارش فارس، تا امروز 4 هزار و 426 زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف شده‌اند و فردا نیز دو هزار و 286 زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...