نسخه چاپی

ایران دارای چهارمین ارتش سایبری دنیا

به گزارش نما به نقل از فارس: سردار محمدحسین سپهر ظهر امروز در یادواره باشکوه دفاع مقدس در دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: دفاع مقدس صحنه نمایش تدین و ولایت‌مداری ملت ایران بود و مستکبران عالم به‌دنبال القای تفکر نادرست جدایی دین از حکومت بودند.

سپهر ادامه داد: مردم بابصیرت ایران اسلامی با تکیه بر آموزه‌های ارزشمند دین اسلام، ابهت ابرقدرت‌ها را در هم کوبیدند و امروز ایران اسلامی از کشورهای تاثیرگذار در منطقه و معادلات جهانی است.

وی با اشاره به قرار گرفتن ایران در جایگاه چهارم ارتش‌های سایبری جهان، خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز جنگ‌طلب نبوده و هم‌اکنون نیز به‌دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای و بمب اتم نیست.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، رشد علمی ایران اسلامی با تلاش جوانان برومندش چندین برابر متوسط جهانی است.

سپهر تاکید کرد: فرهنگ و تفکر بسیج در سوریه گسترش پیدا کرده و این فرهنگ الهی در مقابل تمام جنگ‌افزارهای قدرت‌های حامی تروریست‌ها ایستاده است.

وی به جنایت‌های آمریکا در عراق و گوشه و کنار دنیا اشاره کرد و بیان داشت: استان کرمانشاه سهم بزرگی در دوران دفاع مقدس دارد و مردم غیور کرمانشاه در دفاع از نظام و وطن رشادت‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه توجه بیشتر به گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...