نسخه چاپی

معاون وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد

ضرورت مشاركت دانشگاه‌ها در نوسازی بافت‌های فرسوده

مدیر عامل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: باید فضائی ایجاد شود تا با مشاركت دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی، شركت عمران و بهسازی شهری به‌عنوان یك نهاد فنی و تخصصی در جامعه حرفه‌ای نقش‌آفرینی كند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد سعید ایزدی افزود : فعالیت های شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بر پایه آخرین رویکرد ها و دست آوردهای جهانی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک این نهاد از همفکری همه متخصصان در دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پژوهشی، مهندسان مشاور، مدیران پیشکسوت باتجربه در این حوزه و کارشناسان و مدیران سایر نهادهای مرتبط بهره خواهد برد گفت: باید با رویکرد تعاملی و بر پایه خرد جمعی نگاه خودمان را در بازآفرینی بافت های فرسوده از پروژه محوری به فرآیند محوری تبدیل کنیم.

ایزدی با بیان اینکه نهادهای محلی در نوک پیکان فعالیت های نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده شهری و توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی کشور قرار دارند گفت: ما باید از تجربیات نهادهای محلی که در امر نوسازی و بازآفرینی بافت ها ی فرسوده شهری و توانمند سازی سکونتگاههای غیررسمی تجربیات خوبی کسب کرده اند، استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: امروزه دفاتر خدمات نوسازی محلی نقش ارزنده ای در احیاء و بهسازی، نوسازی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده ایفا می‌کنند.

ایزدی خواستار سرعت بخشیدن به امر بازآفرینی بافت های فرسوده و توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی شد و گفت:باید به فعالیت های خودمان شتاب بدهیم در عین حالی که نباید فعالیت‌هایمان با شتابزدگی انجام گیرد، چراکه در آن صورت ممکن است حاصل کار از کیفیت لازم برخوردار نباشد.

۱۳۹۲/۷/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...