نسخه چاپی

برنامه‌هاي امروز روحاني در نيويورك

روز رسانه‌ای رئیس‌جمهور در آمریكا

رئیس جمهور در سفر به نیویورك برنامه های مختلفی برای دیدار با مقامات و گفت‌وگو با رسانه‌ها دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ حسن روحانی رئیس جمهور که برای شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شده است تا ساعاتی دیگر در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند.



بنابر این گزارش رئیس جمهور کشورمان در ابتدای ورود به فرودگاه جان اف کندی درباره برنامه های سفر خود گفت: در جریان این سفر علاوه بر سه سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اجلاس خلع سلاح و مجمع وزرای امور خارجه غیرمتعهدها، دیدارها و ملاقات هایی با سران منطقه، مقامات اروپایی و برخی رهبران دیگر کشورها نیز خواهیم داشت.



روحانی حضور در جمع اندیشمندان آمریکایی، مدیران ارشد رسانه‌ها، رهبران مسلمانان، رهبران ادیان آسمانی و دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا را از دیگر برنامه‌های خود در این سفر و در راستای دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دلگرمی اصلی ما در این سفر، پشتیبانی ملت ایران از دولت تدبیر و امید، حمایت های مقام معظم رهبری و دعای خیر همه مسلمانان است و امیدواریم بتوانیم در جهت تبیین اهداف نظام و احقاق حقوق ملت ایران گام‌های خوبی برداریم.



در چهارچوب برنامه های امروز (چهارشنبه) رئیس جمهور در نیویورک، روحانی ضمن سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مصاحبه ای با شبکه CNN دارد.



رئیس جمهور همچنین پس مصاحبه با شبکه CNN در جلسه رهبران کشورهای اسلامی حضور پیدا می کند.



دیدار با وزیر امورخارجه آلمان و حضور در جمع اصحاب رسانه آمریکا از دیگر برنامه های امروز رئیس جمهور خواهد بود.



مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست و شبکه PBS از جمله برنامه های رسانه ای روز چهارشنبه روحانی است.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...