نسخه چاپی

وبلاگ دانشجويان پيرو ولايت

زندانیان سیاسی؛ طلبكار یا بدهكار؟

كسانی كه انتخابات را خدشه دار كردند، در خون‌هایی كه سال 88 ریخته شد شریك هستند؛ امیدواریم زندانیان سیاسی از گذشته شرم آور خود عبرت بگیرند و قدر این عفو نظام و مردم را بدانند و از این رفعت سوء استفاده نكنند.

به گزارش نما، وبلاگ دانشجویان پیرو ولایت نوشت: آزادی تعدادی از زندانیان سیاسی که به مرحمت و بزرگواری نظام صورت گرفت، سبب شده است که تحلیل‌های مختلفی در جراید و رسانه‌ها ارائه شود.

اما نکته‌ای را که نباید فراموش کرد این است که این افراد ظلم و جفای بزرگی در حق این کشور و نظام و مردم کردند؛ این افراد در مقابل رأی مردم ایستادند.

کسانی که دم از دموکراسی می‌زنند و به ظاهر سینه چاک رأی مردم هستند فراموش نکنند که این افراد در مقابل اراده مردم ایستادند و یک انتخابات باشکوه که بیش از 450 هزار برگزارکننده که اغلب از معلمین و فرهنگیان شریف این مردم بودند و اختلاف آرا بیش از یازده میلیون بود می‌خواستند تباه کنند.

انتخاباتی که به قول تاج زاده امکان تقلب بیش از یک میلیون در آن وجود ندارد؛ انتخاباتی که بعداً روحانی را رئیس جمهور این کشور کرد آن هم با اختلاف آرای اندکی.

این افراد در زمین دشمن بازی کردند و کشور را تا مرز بحران پیش بردند و برای کشور و ملت هزینه درست کردند؛ کسانی که آن انتخابات را خدشه دار کردند، در خون‌هایی که سال 88 ریخته شد شریک هستند؛ امیدواریم این افراد از گذشته شرم آور خود عبرت بگیرند و قدر این عفو و گذشت نظام و مردم را بدانند و از این رفعت سوء استفاده نکنند.

یادمان باشد آزادی و استقلال این کشور مدیون خون 300 هزار شهید است. مبادا خون شهدا را لگدمال کنیم.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...