نسخه چاپی

مجلس به توفیقی رأی اعتماد نخواهد داد

به گزارش نما به نقل از فارس: عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه توفیقی شرایط لازم را برای کسب رأی اعتماد از مجلس ندارد، گفت: بعید به نظر می‌رسد که مجلس به توفیقی رأی اعتماد بدهد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لازمه حرکت دانشگاه در مسیر علمی دور بودن فضای دانشگاهی از جنجال‌های سیاسی است، گفت:‌ دانشگاه باید در آرامش باشد چرا که جنجال‌های سیاسی حرکت علمی دانشگاه را کند و حتی متوقف می‌کند.

وی با بیان اینکه مجلس به دلیل رفتارهای نادرست توفیقی در فتنه 88 وی را فرد مناسبی برای وزارت علوم نمی‌داند، گفت: امیدواریم دولت محترم آقای توفیقی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت علوم معرفی نکند، چرا که در غیر این صورت مجلس مجبور خواهد شد دومین گزینه رئیس‌جمهور را برای وزارت علوم رد کند.

بشیری، گفت: فضای مجلس فضای رأی دادن به آقای توفیقی نیست لذا امیدواریم دولت با درک شرایط مجلس از معرفی آقای توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم خودداری کند.

بشیری همچنین گفت: عزل و نصب‌هایی که آقای توفیقی در ایام سرپرستی خود انجام داده نمایندگان مجلس را بیش از گذشته نگران کرده است،‌لذا با توجه به شرایطی که آقای توفیقی دارد رأی اعتماد مجلس به ایشان بسیار بعید به نظر می‌رسد.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...