نسخه چاپی

پزشكیان: روحانی می‌توانست دیپلماتیك‌تر صحبت كند

یك نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در ارزیابی از سخنان رییس جمهور كشورمان و رییس جمهور آمریكا در سازمان ملل گفت: باید طرفین قاعده بازی را رعایت كنند و از قاعده بین‌المللی تبعیت كنند.

به گزارش نما، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با (ایسنا)، ابراز عقیده کرد: فکر می‌کنم آقای روحانی می‌توانست دیپلماتیک‌تر صحبت کند.

وی با اشاره به اینکه باید بر روی نقاط مشترک و مورد تفاهم تمرکز کرد گفت: در عین حال باید تلاش کنیم بر روی نقاط مشترک تمرکز کنیم، باید توجه داشته باشیم که نقاط اختلاف در همه سلایق وجود دارد لذا باید تلاش‌مان در این راستا باشد در مواردی که اشتراکات داریم سعی در تمرکز و اصلاح داشته باشیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره مطرح شدن بحث صلح در برابر جنگ از سوی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: هم چیز دو طرفه است هیچ چیزی یک طرفه نیست باید طرفین تلاش کنند قاعده بازی را رعایت کنند و از آن قاعده بین‌المللی تبعیت کنند.

پزشکیان با بیان اینکه همه مسائلی که گفته شد بازی بین‌المللی است و ما بیرون از مرزهای خودمان می‌خواهیم حرف بزنیم اظهار کرد: در چارچوبی که در دنیا تعریف شده، حتی اگر ظالمانه بوده و درست نباشد باید تلاش کنیم در چارچوب سازمان ملل آن را اصلاح کنیم و براساس آن اصول حرکت کنیم.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...