نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده:چهارشنبه یك سكو هم نباید خالی باشد

مدیرعامل استقلال با ابراز امیدواری از صعود استقلال به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید با حضور هواداران این تیم در ورزشگاه، آنها یك یار اضافی برابر اف‌سی سئول كره دارند.

به گزارش نما، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو باایسنا، درباره دیدار هفته‌ گذشته استقلال برابر اف سی سئول، گفت: همان طور که همه دیدند، در نیمه نخست برابر آنها خیلی خوب ظاهر شدیم اما متاسفانه گل بدی خوردیم و این مساله کمی بازیکنان ما را عصبی کرد. انصافا هم هر کسی بازی را ببیند، قبول می‌کند که فاصله دو تیم در این دیدار، اختلاف دو گل نبود. به هر حال فوتبال همین است و حالا کار ما کمی سخت شده است.

او در ادامه، افزود: با این حال اعتقاد دارم که توان شکست اف سی سئول را داریم و این امر محقق نمی‌شود مگر آن که همه دست به دست هم دهند و کمک کنند تا ما با تمام توان به مصاف اف سی سئول برویم. این تنها استقلال است که از ایران و غرب آسیا به این مرحله رسیده است. دوستانی که انصاف را زیر پا می‌گذراند، در نظر داشته باشند که همه تیم‌های بزرگ غرب آسیا مثل لخویا و الاهلی حذف شده‌اند.

مدیرعامل استقلال در ادامه با تمجید از هواداران تیمش، بیان کرد: از عملکردمان تا همین جا هم راضی هستم. ما تلاش‌مان را ‌کرده‌ایم و هواداران عزیزمان می دانند که وقتی از آنها می‌خواهیم به ما کمک کنند،‌ یعنی روی آنها حساب کرده‌ایم. من از همه آنها می‌خواهم که روز چهارشنبه یک جای خالی هم در استادیوم نباشد. آنها یار دوازدهم و اضافی ما هستند که در بازی با اف سی سئول بسیار تعیین کننده خواهند بود. متاسفانه در نیمه دوم بازی برابر نماینده کره، کمی تیم ما به هم ریخت، اما مطمئنم که با حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، همه چیز قابل جبران است.

او در پاسخ به این سوال که که در حال حاضر استقلال سه بازی عقب افتاده دارد و آیا این مساله می‌تواند به مدعی بودن استقلال به دلیل خستگی بازیکنان آسیب برساند، اظهار کرد: هر آنچه سازمان لیگ برنامه بریزد، مجبوریم اجرا کنیم. اما به شما قول می‌دهم که ما مثل هر سال مدعی هستیم و حداقل یک جام می‌گیریم. وقتی هوادار از این تیم استقبال می‌کند، ما باید جواب محبت‌شان را با قهرمانی بدهیم. چند بازی آخر لیگ را هم که بد نتیجه‌ گرفتیم، به دلیل استرس لیگ قهرمانان آسیا بود و بازیکنان ما هم حواس‌شان به آن بازی‌ها بود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوالی درباره محرومیت قلعه‌نویی از سوی کمیته‌ انضباطی، گفت: من خودم دوست داشتم، وقتی قلعه‌نویی در مصاف با خارجی‌هاست، این تصمیم گرفته نشود. قلعه‌نویی به کسی توهین نکرده بود. الان در بازی پرسپولیس، به خاطر یک پنالتی گرفته شده این همه اعتراض شده است، اما در بازی ما با سپاهان دو پنالتی ما گرفته نشد،‌ اما واکنش مربی ما چه بود؟ آیا اعتراض کرد؟ این مساله در بازی‌های بعدی هم مثل استقلال خوزستان تکرار شد. با این حال ما تصمیم گرفته‌ایم حواشی را جمع کنیم و دیگر به این مسائل اهمیت ندهیم، هر چند که همه از بابت مسائل اخیر ناراحتیم.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که موضع باشگاه استقلال در مسائلی که میان دایی و قهرمانی مطرح شده است، ‌عنوان کرد: اختلافات جزیی از فوتبال است، اما ما فعلا در این مساله دخالت نمی‌کنیم و امیدواریم همه مسائل چارچوب قانونی خودش را طی کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که انتقادی از هتل گرفتن و پروازهای این تیم شده و نظر او درباره ناهماهنگی‌های عنوان شده چیست؟ گفت: تیم‌های شرق آسیا مثل بوریرام به عمد مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. با این حال ما خیلی خوب برنامه‌ریزی کردیم و حتی برای رفاه حال بازیکنان، آشپز با خودمان بردیم. من خیلی با این صحبت‌ها موافق نیستم و به نظرم مشکل خاصی وجود نداشت.

او در پاسخ به این سوال که روحیه بازیکنان استقلال را چطور می‌بیند؟ بیان کرد: آنها از این که گل‌های بدی خورده بودند، ناراحت هستند، چرا که مغلوب حوادث بازی شدند، اما اکنون همه مصمم هستند تا نتیجه‌ را جبران کنند و ان‌شاءالله و با کمک خدا و هواداران از پس اف سی سئول بر می‌آیند.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غیبت تیموریان و نکونام در بازی روز چهارشنبه، اظهار کرد: نبود آنها موثر است، اما تیم بزرگ استقلال جای این دو بازیکن بزرگ را به خوبی پر می‌کند.

۱۳۹۲/۷/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...