نسخه چاپی

والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛

بلندقامتان روی سكوی جهانی/ مدال برنز ایران قطعی شد!

عکس خبري -بلندقامتان روي سکوي جهاني/ مدال برنز ايران قطعي شد!

تیم ملی والیبال ایتالیا در آخرین مسابقه خود در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان موفق به شكست آمریكا شد تا مدال مدال برنز ایران در این رقابت ها قطعی شود.

به گزارش نما به نقل از برنا، پنجمین و آخرین روز هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان امروز با سه دیدار در شهر اوساکا ژاپن پیگیری می‌شود. در نخستین مسابقه تیم‌های آمریکا و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا سه بر یک به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان آمریکا در ست سوم 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 29 بر 27 مغلوب ایتالیا شدند تا با دو برد و هشت امتیاز به کار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان سال 2017 پایان دهد.

ایتالیا نیز با کسب این پیروزی با 4 برد و 12 امتیاز به صدر جدول صعود کرد تا نتیجه دو دیدار باقی مانده جایگاه نهایی این تیم را مشخص کند. مقام نایب قهرمانی و مدال نقره ایتالیا در حال قطعی شده است.

از سوی دیگر نتیجه دیدار ایتالیا و آمریکا، جایگاه سومی و مدال برنز تیم ملی والیبال ایران در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان را قطعی کرد تا والیبال بزرگسالان ایران به نخستین مدال جهانی خود دست یابند.

از دقایقی دیگر تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف فرانسه می رود که نتیجه این دیدار در مدال برنز ایران نقشی نخواهد داشت، اما اگر ایران موفق به شکست فرانسه شود و ژاپن در دیدار نهایی برزیل را از پیش رو بردارد، تیم ایران به مدال نقره دست خواهد یافت.

۱۳۹۶/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...