نسخه چاپی

تجمع اعتراض آمیز برابر فدراسیون كشتی

كشتی‌گیران پیشكسوت در اعتراض به عملكرد فدراسیون كشتی در اعزام آنها به مسابقات جهانی مقابل این فدراسیون تجمع اعتراض‌آمیز برپا كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی قهرمانی پیشکسوتان جهان در حالی از هشتم مهرماه در بوسنی و هرزگووین آغاز می‌شود که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان که قرار است برای حضور در این مسابقات عازم سارایوو شوند، برای اعزام به این مسابقات دچار مشکل هستند.

در حالی‌که نفرات منتخب به منظور اعزام به این مسابقات تمام هزینه‌ها را خودشان متقبل شده‌اند و حتی 3 میلیون تومان به منظور اعزام به مسابقات به فدراسیون پرداخت کرده‌اند و هزینه تمبر فیلا را هم پرداخت کرده‌اند، اما همچنان بلاتکلیف هستند.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که اگر کشتی‌گیران پیشکسوت امروز موفق به کسب مجوز اعزام به این مسابقات نشوند با توجه به اینکه پرواز آنها چارتر است، پرواز را از دست داده و عملاً شانسی برای حضور در مسابقات نخواهند داشت.

پیشکسوتان کشتی در اعتراض به کم‌کاری فدراسیون کشتی با حضور در این فدراسیون خواستار رسیدگی مسئولان فدراسیون به مشکلاتشان شدند.

ایران عنوان قهرمانی پیشکسوتان جهان را در اختیار دارد.

به گزارش فارس، گفته می‌شود باید 2 نفر به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان ملی‌پوشان اعزامی را در این مسابقات همراهی کنند که هزینه آنها باید توسط فدراسیون کشتی تأمین شود که فدراسیون کشتی حاضر به قبول این موضوع نیست.

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...