نسخه چاپی

ادبیات دولت یازدهم ما را به اهداف انقلاب اسلامی خواهد رساند

دبیركل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار گفت: ادبیات دولت یازدهم ما را به اهداف مورد نظر اسلام و انقلاب اسلامی، نه از روش جنگ و خون‌ریزی بلكه با شیوه مذاكره و گفتمان، خواهد رسانید؛ گزینه جنگ را باید برای همیشه از روی میزها برداشت، دوره كشورگشایی با جنگ به پایان رسیده، امروزه باید در سایه آرامش و مذاكره پیش رفت.

به گزارش نما، "احمد کریمی اصفهانی"، دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر اخیر "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر حسن روحانی" به نیویورک و با پربركت خواندن اين سفر، اظهار داشت: با توجه به شعار دولت یازدهم مبنی بر اعتدال، انتظار می‌رفت که رئيس‌جمهور با همین رويكرد به سمت مذاکرات، پیش رود.

وي با اشاره به اهداف انقلاب اسلامي، افزود: از ابتدای انقلاب، نظام جمهوري اسلامي علي‌رغم كشورها و سازمان‌هاي مختلف كه از جنگ و خو‌ن‌ريزي صحبت مي‌كردند، به دنبال دنیایی با آرامش و بدون جنگ و خونریزی بود؛ ما از ابتدا معتقد بودیم که باید با مذاکره، مشكلات حل شود؛ هرچند كه زمینه مذاکره تا به امروز فراهم نشده بود و هر روز، استکبار جهاني بر طبل جنگ می‌کوبید.

كريمي اصفهاني با توجه به ادبيات دولت يازدهم، ادامه داد: نوع ادبیات بسیار موثر است و ادبیات دولت نهم و دهم، نمی‌توانست بستری برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي به وجود بیاورد.

وي تصريح كرد: ادبیات دولت یازدهم ما را به اهداف مورد نظر اسلام و انقلاب اسلامی، نه از روش جنگ و خون‌ريزي بلکه با شيوه مذاکره و گفتمان، خواهد رسانيد؛ گزینه جنگ را باید براي همیشه از روی میزها برداشت، دوره كشورگشايي با جنگ به پايان رسيده، امروزه باید در سایه آرامش و مذاکره پیش رفت.

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: سخنرانی‌های دکتر روحانی و دكتر ظریف، بسیار دقیق، کارشناسانه و مدبرانه طراحی شده بود و هنگامی که بحث دیدار اوباما و روحانی مطرح شد، هيئت ايراني بدون عجله و ذوق‌زدگي، پاسخی حساب شده و مدبرانه به آمريكا داد.

كريمي اصفهاني افزود: اميدواريم با تدابیر صورت گرفته توسط دولت يازدهم، معضلات و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و حقوق حقه ملت ایران که هیچ وقت با جنگ و خون‌ريزي به دنبال آن نبوديم، با صلح و مذاکره به دست آوريم.

وي با ذوق‌زده خواندن آمريكا در تماس تلفني، تصريح كرد: با تدابير انديشيده شده، تماس تلفني از سوي آمريكا صورت گرفت و نشان داد كه كه آمريكا و غرب در نهايت قدرت و نظريات جمهوري اسلامي ايران را پذيرفتند و به خوبي متوجه شدند كه تحریم ها ضمن آنکه برای ما هزینه داشت، اما اثر آنچنانی ندارد.

كريمي اصفهاني ادامه داد: برخي تندروهاي داخلي و برخي كشورها با شيطنت‌هاي خود خواهان عادي‌سازي روابط ايران و آمريكا نيستند، چراكه منافع آن‌ها به خطر مي‌افتد.

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار در پايان خاطر نشان كرد: آمریکایی‌ها به خوبي شرايط را درك كرده و متوجه شدند كه اگر از فرصت دولت جديد روي كار آمده در ايران، استفاده نکنند، در آینده شرايط نامشخصي خواهند داشت.

۱۳۹۲/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...