نسخه چاپی

بازگشت دوباره جباری به استقلال

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پیگیر بازگشت مجتبی جباری به استقلال خواهم شد.

به گزارش نما، مقداد نجف‌نژاد در پاسخ به اين سؤال که آيا ممکن است شما پيگير حضور مجتبي جباري در تيم استقلال شويد، گفت: بله، آقاي جباري جزئي از خانواده استقلال است. البته بايد در اين زمينه پيگيري‌هاي لازم را انجام داده و طي جلساتي موضوع را دنبال کنم.

نجف‌نژاد در پاسخ به اين سؤال که آيا جلسه‌اي با علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال براي فراهم کردن زمينه بازگشت مجتبي جباري در استقلال داشته‌آيد، خاطرنشان کرد: تاکنون در اين زمينه صحبتي نکرده‌ايم اما پيگير اين موضوع خواهيم بود، البته براي حضور جباري در استقلال بايد در نيم فصل اقدام کنيم زيرا وي بازيکن سپاهان است.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال اضافه کرد: ما به بازگشت مجتبي جباري به استقلال علاقمنديم اما بايد راهکار قانوني آن وجود داشته باشد.

وي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به اختلافات علي فتح‌الله‌زاده و مجتبي جباري، احتمال رايزني شما با مديرعامل باشگاه استقلال براي حضور مجتبي جباري در اين تيم وجود دارد، اظهار داشت: بله، با عنايت خدا پيگيري خواهم کرد.

نجف‌نژاد در خصوص پيش‌بيني خود از بازي برگشت استقلال در نيمه نهايي جام باشگاه‌هاي آسيا هم اظهار داشت: حق ما در بازي رفت مقابل اف سي سئول برد بود، در واقع بازي را استقلال انجام داد و آنها گل زدند.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال ابراز اميدواري کرد که اين تيم بتواند در بازي برگشت در تهران نتيجه دلخواه خود را کسب کند.

نجف‌نژاد از هواداران استقلال هم خواست که در بازي برگشت استقلال مقابل اف سي سئول حاضر شوده و با حمايت تيم زمينه را براي صعود استقلال فراهم کنند.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...