نسخه چاپی

هوش سیاه دستگیر شد

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین:رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری هکر و سارق حرفه ای معروف به هوش سیاه خبر داد و گفت: با انجام تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا تا کنون به برداشت اینرتنتی غیر مجاز به مبلغ 000/000/600 ریال از حساب مالباختگان اقرار کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ کامبیز اسماعیلی رئیس پلیس کرمان در مصاحبه با خبرنگار پلیس فتا ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در پی مواجهه چندین نفر به این پلیس مبنی بر سرقت و برداشت غیر قانونی از حساب باکی شان بصورت اینترنتی از سوی فرد یا افراد ناشناس موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: کارشناسان و کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات اولیه و بررسی سیستم رایانه ای مالباختگان موفق شدند متهم به حک و سرقت اینترنتی را که تحت تعقیب مراجع قضایی و پلیس فتا چندین استان با اتهامات (حک ، سرقت و برداشتهای اینترنتی غیر مجاز) بومی شناسایی کنند .
سرهنگ اسماعیلی گفت: ماموران پلیس از اخذ نیابت قضایی و شناسایی مخفیگاه متهم ضمن مراجعه به محل مذکور نامبرده را طی عملیات پلیسی به طور غافلگیرانه ای دستگیر کرده اند .
رئیس پلیس فتا استان کرمان افزود:با انتقال کتهم به پلیس فتا ایتان این فرد در تحقیقات اولیه منکر اقدامات مجرمانه خود شد اما با ارایه دلایل و مدارک ارایه شده هکر حرفه ای معروف به هوش سیاه لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی خود اقرار کرد.
وی افزود: متهم تا کنون به بیش از 300 فقره دستیابی به اطلاعات حساب بانکی افراد در بستر اینترنت و برداشت 600 میلیون ریال از حساب مالباختگان اعتراف کرد که تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
این مقام مسئول در خاتمه اظهار داشت:در زمان استفاده از اینترنت به منظور انجام عملیات بانکی از آدرس اینترنتی بانک مورد نظر اطمینان حاصل کرده و به جای استفاده از صفحه کلید رایانه شخصی از صفحه کلیدهای مجازی تعبیه شده در درگاه بانکها استفاده نمایید.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...