نسخه چاپی

16 میلیارد دانشگاه ایرانیان به حساب نهاد ریاست‌جمهوری واریز نشده

مشاور رئیس‌جمهور گفت: ۱۶ میلیاردی كه در دولت احمدی‌نژاد برداشت شده بود هنوز به صورت فیزیكی به حساب نهاد ریاست جمهوری واریز نشده است.

به گزارش نما، محمدرضا صادق مشاور رئيس‌جمهور درباره بازگشت ۱۶ ميليارد توماني كه در دولت دهم براي دانشگاه احمدي‌نژاد(دانشگاه ايرانيان) برداشت شده بود، گفت: يك فقره چك در اين رابطه به نهاد رياست جمهوري ارائه شده است.

وي افزود: دستگاه قضايي وصول چك را مسدود كرده بود و به طور كلي نيز اين پول تاكنون به صورت فيزيكي هنوز به حساب نهاد رياست جمهوري واريز نشده است.

مشاور رئيس‌جمهور تصريح كرد: وصول اين چك برعهده قوه قضاييه بوده و بايد مسير قانوني خود را طي كند.

صادق در ادامه درباره پيگيري‌هاي معاونت حقوقي رئيس‌جمهور در خصوص واگذاري‌هاي برخي زمين‌ها در مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد داراي اختيارات و سازمان مشخص و معيني هستند كه براساس آن‌ها پيگيري‌هاي حقوقي خود را انجام مي‌دهند.

وي اضافه كرد: هر كدام از سازمان‌هاي مناطق آزاد داراي معاون حقوقي و بازرس هستند و بايد پيگيري‌هاي خود را انجام دهند و اگر اين پيگيري‌ها در گذشته انجام نشده بايد هم اكنون بررسي و پيگيري شود.

مشاور رئيس‌جمهور در پايان خاطر نشان كرد: اين موضوع حتما در دولت بايد رسيدگي شود و اکبر تركان به عنوان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با جديت پيگير اين موضوع است.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...