نسخه چاپی

دعوت از روحانی برای سفر به اسرائیل؟

به گزارش نما به نقل از جام، مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران طی روزهای گذشته باعث آشفتگی و سردرگمی در میان سران اسرائیل شده است. گروهی، مقامات ایران را گرگی در لباس میش توصیف و گروهی آنها را با انور سادات مقایسه می كنند!

در همین زمینه "دانی آیالون"، معاون پیشین وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه نهم مهر در مصاحبه با بخش عبری رادیوی اسرائیل در اضهاراتی عجیب گفته که نتانیاهو می‌تواند از روحانی بخواهد که قصد صلح‌خواهی خود را با سفر به اسرائیل ثابت کند!
به گزارش رادیو فردا، دانی آیالون گفت که "مناخم بگین در دهه هفتاد میلادی انور سادات رئیس جمهوری آن زمان مصر را به سفر به اسرائیل دعوت کرد و سادات با انجام این دعوت، موجب برقراری صلح میان مصر و اسرائیل شد."
در همین حال، شیمون پرز نیز روز دوشنبه، هشتم مهر، گفت که حرف‌ها و سخنرانی‌های حسن روحانی در روزهای گذشته در آمریکا را «برخلاف واقعیات ملموس در ایران» تشخیص داده است.
همزمان ژنرال ذخیره عاموس یادلین، رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، گفت اسرائیل باید به آمریکا و دیگر اعضای گروه ۱+۵ فرصت بدهد که با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور به توافق برسد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: «احمدی‌نژاد گرگی در لباس گرگ بود، اما روحانی گرگی در لباس میش است».

۱۳۹۲/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...