نسخه چاپی

خرمگاه:

اف سی سئول با برنامه هدفمند، بهتر از استقلال ظاهر شد!

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم اف سی سئول با برنامه ای كه برای كل بازی داشت توانست بهتر از ما بازی كند و استقلال باید این باخت را فراموش كند و به فكر بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر باشد.

به گزارش نما محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم اف سی سئول بهتر از ما بود و توانست خیلی خوب بازی کند و در تمام دقایق هدفمند بازی کرد و می دانست چه چیزی از این بازی می خواهد و برای بازی با استقلال برنامه داشت.

وی در ادامه گفت: استقلال اگر از لحاظ بدنی آماده بود می توانست با 4 گل تیم اف سی سئول بدرقه کند و اگر برای دقیقه 70 به بعد برنامه داشت می توانست از آن 2 موقعیت خوبی که ایجاد کرد استفاده کند و به گل برسد.

وی همچنین اضافه کرد: تیم اف سی سئول هم کاملا با برنامه به آزادی آمده بود و مقابل 90 هزار تماشاچی توانستند 2 گل به ثمر برسانند که این نشان دهنده آماده و هدفمند بودن این تیم بود اما بازیکنان استقلال هم تمام داشته ها خود را در میدان به نمایش گذاشتند و توسط تفکرات مربی توانستند به آن 2 گل برسند اما با این حال موقعیت های زیادی را از دست دادند اما همیشه یک طرف بازی برد و طرف دیگر باخت است و اگر نتوانستیم در این بازی نتیجه ای دلخواه را بگیریم باید رفتار حرفه ای داشته باشیم و خودمان را با این شرایط وفق دهیم.

وی اظهار داشت: استقلال برای بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر به دلیل شکست در این بازی شرایط روحی خوبی ندارد ولی بازیکنان استقلال با تجربه هستند و می توانند به امید خدا با بازی خوب به پیروزی دست پیدا کنند و شرایط خود را در لیگ بهبود بخشد.

خرمگاه همچنین در خصوص مهاجم استقلال گفت: فرهاد مجیدی در مقابل اف سی سئول خیلی خوب بازی کرد اما به دلیل اینکه در آسیا شناخته شده است و مدافعان کره ای به خوبی از وی شناخت داشتند به همین دلیل شرایط بازی را برای او سخت کرده بودند.

با این حال فرهاد مجیدی توانست چندین موقعیت را هم برای خود و هم برای بازیکنان اطراف خود ایجاد کند اما با توجه به حساسیت و شرایط بازی توانستند از آن موقعیتها استفاده کنند و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...