نسخه چاپی

روزنامه ایران در تهران گران شد

روزنامه ایران از امروز با افزایش 100 تومانی در قیمت در تهران روی دكه رفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمدتقی روغنی‌ها سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران در ستون «اول دفتر» شماره امروز روزنامه ایران آورده است: روزنامه ایران از نظر مالی و اقتصادی به صورت یك بنگاه خصوصی اداره می‌شود و درآمد موسسه ایران صرفاً حاصل تكفروشی و چاپ آگهی‌های بازرگانی است و دارای هیچ ردیف بودجه و كمك دولتی نیست و از این رو به ناچار برای تامین بخشی از هزینه‌های خود نیازمند حمایت خوانندگان است.

وی سپس اعلام کرده است: به همین خاطر قیمت روزنامه از امروز در تهران با یكصد تومان افزایش به 300 تومان رسید كه انتظار داریم خریداران محترم روزنامه پرداخت این مبلغ را قدمی در حمایت از روزنامه خود بدانند.

در عین حال روزنامه ایران از شماره امروز تغییرات جدیدی را در گرافیک و صفحه‌بندی صفحات اول و آخر خود تجربه می‌کند که به گفته سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران، این تغییرات به تدریج در سایر صفحات روزنامه نیز، نمایان خواهد شد. علاوه بر این مخاطبان ایران امروز شاهد افزوده شدن 4 صفحه با موضوعات جدید به این روزنامه هستند.

روغنی‌ها سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران در پایان ستون «اول دفتر» شماره امروز روزنامه ایران همچنین ابراز امیدواری کرده با حمایت خوانندگان روزنامه و بهره‌گیری از پیشنهادها، ایران در مسیری حرفه‌ای گام بردارد.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...